וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "מקווים שנתחבר למרות לחץ הזמן"

20.7.2011 / 17:04

העיכוב בהכנות גרם לאכזבה גדולה, אבל בקבוצה מצפים שהעניינים יתחילו לזוז בשני. מנויים במחירים מוזלים לעונה הבאה

בית"ר ירושלים אמנם נמצאת בקיפאון בשל צו המניעה שהוציא גומא אגייאר כנגד העברת הבעלות על המועדון מארקדי גאידמק לדן אדלר לאדם לוין, אך בינתיים החלו היום (רביעי) בקבוצה לשווק את מבצעי מכירת המנויים לקראת העונה הבאה. באופן מסורתי, מחירי המנויים בבית"ר ירושלים זולים משמעותית מהקבוצות הגדולות, והשנה, גם בשל העובדה כי הקבוצה תשחק את משחקיה הביתיים הראשונים באצטדיון רמת גן, הוזלו המחירים כאשר מנוי מבוגר צפוי לעלות כ-900 שקלים ואילו מנוי לחיילים, נוער וילדים יעלה כ-500 ש"ח בלבד. בבית"ר מקווים שההצטרפות הצפויה של אדלר ולוין, יחד עם מספר שחקני רכש שצפויים להצטרף בהמשך תאיץ את מכירת המנויים.

בנוגע לקבוצה עצמה, צו המניעה שהוציא אגייאר הוריד את מפלס מצב הרוח במועדון בצורה משמעותית. לאחר שכולם כבר ראו איך מתחילים להתארגן לעונה החדשה, הקפאת כל המהלכים וההמתנה ליום שני בתקוה שהסאגה תסתיים גרמה לאכזבה גדולה בכל הדרגים במועדון. לא הוסיפה לכך הגרלת המשחקים, שהולידה לבית"ר שני משחקי חוץ בווסרמיל מול הפועל באר שבע ובבלומפילד נגד הפועל תל אביב בשלושת המחזורים הראשונים, כדי להגדיל את מד הלחץ להתחיל ולהזיז עניינים. בקבוצה אמרו כי "אסור בכלל לחשוב על זה שיהיה מצב שנפתח כמו העונה שעברה עם מספר הפסדים רצופים כי זה שיבש את כל העונה. נקווה שביום שני זה ייגמר, ולמרות לחץ הזמן נצליח לחבר את הדברים ולהיות בית"ר ירושלים של סוף העונה שעברה".

הדיבורים סביב מעמדו של רוני לוי בסטיאווה בוקרשט היו לשיחת היום בין שחקנים ואנשים במועדון, ולמרות איך שהדברים הסתיימו אמרו במועדון כי "מה שהיה יישכח וכולם בסך הכל אוהבים את רוני ומאחלים לו את כל הטוב שבעולם. בכדורגל הכל זמני וכולם צריכים לדעת את זה ולהבין את זה ולא לעשות יותר מדי רעש מכל דבר שקורה. הכי חשוב שיעבור את התקופה הזאת בשלום ויצליח שם כי הוא מאמן ברמה גבוהה מאוד".

האם יש דבר כזה בית"רי אמיתי?

בית"ר ירושלים בפתחו של עידן חדש

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully