וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל ארד: "אדלר ולוין נחושים להיות הבעלים של בית"ר"

19.7.2011 / 17:49

המועדון הקפיא את ההכנות לעונה עד לדיון בביהמ"ש ביום ב', אך הבעלים ואנשי גאידמק משוכנעים כי הסיפור יסתיים בצורה חיובית

דוד אמסלם ניסה לשמור על אופטימיות בחודש האחרון, טרם נרכשה בית"ר ירושלים על ידי דן אדלר ואדם לוין. המאמן אמר כל הזמן: "אני תמיד שומר על אופטימיות בנוגע לבית"ר ומאמין שדברים יסתדרו בדקה ה-90". עכשיו, יומיים לאחר שמונה אמסלם למאמן ראשי, הוא מתחיל להבחין שלפעמים בבית"ר הדברים מוכרעים גם בזמן הפציעות.

צו המניעה שהגיש גומא אגייאר להעברת הבעלות על הקבוצה מארקדי גאידמק לאדלר ולוין, גרם לכך שבשלב זה כל ההכנות המקצועיות של בית"ר, הכוללות מחנה אימון, החתמות ואו סיכומים עם שחקנים, מוקפאות עד ליום שני הבא. חשוב לזכור שזאת תקופה מאוד קריטית עבור בית"ר, שגם כך החלה את ההכנות המקצועיות באיחור של כמה חודשים ביחס לקבוצות אחרות.

משה מישאלוב, תומר בן יוסף ומשה בן לולו, שממתינים למועדון כבר תקופה ארוכה, נראים מאוכזבים מאוד מהאירועים ומהעובדה שכרגע הכל מוקפא. נראה שגם המאמן דוד אמסלם מתחיל להרגיש את הלחץ של הזמן. על אף שבסך הכל מאמינים בבית"ר שהדברים אכן יוסדרו ביום ב' הקרוב, החשש מהבלתי נודע קיים באוויר.

בנוגע לצד המשפטי, מהצד של הבעלים נשמעים מאוד משוכנעים בכך שהקבוצה תעבור לידיהם בסוף התהליך ואף משדרים עסקים כרגיל. למרות זאת, עדיין משאירים שם פתח לדברים בלתי צפויים שעשויים לקרות מבחינה משפטית ולא יאפשרו להם להיות הבעלים. את הנכונות שלהם מוכיחים הבעלים בהחלטה לבטל את טיסתם לארצות הברית ולהישאר בשלב זה לצורך המשך טיפול בעניין מתוך תקווה לפתור אותו כמה שיותר מהר. גם יועץ התקשורת של השניים אייל ארד מדגיש זאת ואומר: "הם מאוד נחושים להיות בעלי בית"ר ירושלים וההוכחה הכי גדולה לכך היא שהם נשארו כאן ולא חזרו לארה"ב מתוך מטרה לסיים את הסוגיה המשפטית ולהפוך לבעלים".

גם עורך הדין של גאידמק, ישראל שלו, משדר אופטימיות ואומר: "אני משוכנע שביום שני בית המשפט יבין שהעניינים מאוד ברורים ואולי אף שיש כאן עניין אישי לפגוע בתהליך מכירה הקבוצה והעברת הבעלות. לא ניתן להקדים את העניינים מבחינת בית המשפט ולכן ניאלץ להמתין על ליום שני". לגבי האפשרות שהעניין יימשך מעבר ליום ב' אמר שלו: "בדרך כלל בית המשפט מכריע לכאן או לכאן במצבים כאלה ולא מושך את הדברים בכל הנוגע לצו מניעה. גם אם יקרה מצב כזה, אני לא רואה שום סיבה לדאגה כי החוזה מאוד ברור ואני משוכנע שבית המשפט יראה את הדברים בצורה דומה".

גם אימון הקבוצה היום התאפיין באווירה דומה כאשר השחקנים מדברים ביניהם וגם מתעניינים אצל המאמן דוד אמסלם לפשר ביטול מחנה האימונים והסיכוי שבכל זאת ייצא לפועל. אמסלם נחוש מאוד ברצונו לארגן את מחנה האימונים אפילו במתכונת מקוצרת. אך שוב, הכל כרגע מוקפא עד ליום שני וקשה מאוד לראות את הדברים יוצאים לפועל. גם עוזר המאמן בו מעוניין אמסלם, איציק עובדיה, קיבל מסר דומה לפיו ייאלץ להמתין על להעברת הבעלות לידי הרוכשים החדשים לפני שניתן יהיה לסכם איתו.

האם אדלר ולוין יכולים להחזיר את אוהדי בית"ר השפויים?

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully