וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: המכירה הוקפאה עד יום שני הבא

18.7.2011 / 16:20

ביהמ"ש הוציא צו מניעה בשל בקשה של גומא אגייאר, אך נראה שמדובר רק בעיכוב. סופית: הקבוצה לא תטוס למחנה אימון

בית המשפט המחוזי בירושלים הוציא היום (שני) צו מניעה זמני על עסקת מכירת בית"ר ירושלים מארקדי גאידמק לאנשי העסקים דן אדלר ואדם לוין. הצו הוצא בעקבות בקשה שהגיש גומא אגיאר, שעל פיה במידה שהקבוצה נמכרה ביותר מ-4.5 מיליון דולר הכסף צריך לעבור לידיו.

בפועל, בית"ר הועברה ללוין ואדלר ללא תמורה והסיכויים שבקשתו של אגיאר תתקבל בית המשפט קלושים, אם כי כרגע הבקשה הזו מעכבת את העברת הבעלות בהתאחדות וכן את הגשת התקציב לבקרת התקציבים, שתוכננה לימים הקרובים.

מאחר שהסיכוי שבקשתו של אגיאר תתקבל כמעט ולא קיימים, ומאחר שההכנות בין כה וכה התעכבו בצורה משמעותית, בבית"ר ימשיכו בימים הקרובים להתכונן במרץ לעונה הקרובה, כשאיציק עובדיה אמור לתמנות לעוזרו של המאמן החדש-ישן דוד אמסלם.

בגלל שהמכירה הוקפאה, הקבוצה לא תוכל להחתים שחקנים בימים הקרובים, אבל הדבר לא מונע ממנה לסכם, כשנראה שהבלם תומר בן יוסף יבטיח את הישארותו במועדון. המאמן אמסלם מעוניין בנוסף לכך גם בבלם נוסף וכן לחזק את חוליית הקישור וההתקפה.

הקבוצה החליטה סופית לא לצאת למחנה אימונים באירופה, בגלל בעיות בירוקרטיות בארגון טיסות ויריבות אימון בשלב כה מאוחר של ההכנות. במועדון עשו מאמצים רבים בנושא, אבל בגלל שהקבוצה נרכשה רק לפני מספר ימים, לא ניתן היה לתכנן את הנושא קודם לכן. שחקני הקבוצה קיבלו את הידיעה באכזבה. בבית"ר ינסו לארגן מספר משחקי אימון מול יריבות ישראליות לפני פתיחת משחקי גביע הטוטו בשבת הבאה.

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully