וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים נמכרה לאנשי עסקים אמריקאים

14.7.2011 / 12:59

המגעים בין קורנפיין ואנשי גאידמק לרוכשים, נשאו פרי, והמועדון עבר ללא תמורה לאדם לוין ודן אדלר, שישלמו לנושיו של גאידמק כ-400 אלף דולר

בית"ר ירושלים יוצאת לדרך חדשה. למרות שהעסקה עדיין לא נחתמה היום (חמישי) סופית, מועדון הפאר הישראלי צפוי לעבור לקבוצת רוכשים מארצות הברית, אדם לוין ודן אדלר, כשהמשמעות היא שעידן ארקדי גאידמק יסתיים אחרי שש שנים מלאות בתהפוכות. בימים הקרובים תתקיים מסיבת עיתונאים רשמית בנושא.

בימים האחרונים היו"ר איציק קורנפיין ואנשיו של גאידמק נועדו בלונדון עם קבוצת רוכשים אמריקאים והפגישות הללו כאמור נשאו פרי. בבית"ר מקווים שאחרי חודשים ארוכים של אי ודאות כלכלית, הקבוצה תתייצב ותוכל להעמיד סגל חזק כמו בעבר. אגב, קורנפיין מחזיק בחוזה וצפוי להמשיך במועדון.

הרוכשים יקבלו את הקבוצה מגאידמק ללא תמורה. על פי הסכם הנושים שיש לגאידמק, הם יצטרכו לשלם לנושיו סכום של כ-400 אלף דולר. מעבר לכך, הם יצטרכו להשקיע עשרה מיליון שקל על מנת לתפעל את הקבוצה בעונה הנוכחית, ובמידה שירצו קבוצה חזקה, הם יצטרכו להשקיע חמישה מיליון שקלים נוספים לפחות.

אסף שקד, דובר הקבוצה, התראיין בגלי צה"ל ואישר את הידיעה: "לבית"ר ירושלים יש בעלות חדשה. ארקדי גאידמק העביר את הבעלות לרוכשים חדשים. הם יהיו הבעלים של בית"ר ירושלים על כל המשתמע מכך. זה יום שמח מאוד עבורנו. עברנו תקופה קשה מאוד ועכשיו אנחנו יכולים להעלות חצי חיוך. אני מעריך שבשבועות הקרובים הם יגיעו לארץ. מדובר בשני אנשים".

כזכור, אחרי מספר שנים של שגשוג כלכלי ומקצועי, במסגרתן הקבוצה זכתה בשתי אליפויות ושני גביעים, נקלעה בית"ר לצרות כלכליות עם הסתבכותו הפיננסית של גאידמק. בשנתיים האחרונות הבעלים הנמיך את התמיכה שלו בצורה משמעותית והקבוצה נאלצה למכור שחקנים כדי לשרוד.

כמובן שהקבוצה תוכל לשמור כעת על הסגל הקיים ולחזק אותו. המשמעות היא שהבלם תומר בן יוסף צפוי להישאר וכך גם חן עזריאל, שכבר ניהל מגעים עם מכבי חיפה.

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully