וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "אנחנו זקוקים בדחיפות לחיזוק"

20.7.2011 / 15:30

ברומניה מדווחים שהמאמן הסתכסך עם המנהל המקצועי סטויקה ונמצא בדרך החוצה. לוי: "שטויות, מערכת היחסים טובה"

האם רוני לוי בדרך לעזיבת סטיאווה בוקרשט זמן קצר אחרי שמונה למאמנה ועוד לפני שהדריך אותה אפילו במשחק ליגה אחד? בתקשורת הרומנית מדווחים היום (רביעי) שהמאמן הישראלי הסתכסך עם המנהל המקצועי של המועדון מיחאי סטויקה, ושהאחרון כבר התלונן באזניו של נשיא המועדון ג'יג'י בקאלי.

רוני לוי מסר בתגובה: "מדובר בשטויות. אנחנו וסטיאווה בוקרשט נמצאים במערכת יחסים טובה מאוד, הדברים אמורים גם לגבי הבעלים והמנכ"ל. נכון שמאכזב שלא ניצחנו במשחק הראשון, אבל הקבוצה זקוקה בדחיפות לחיזוק. עזבו אותנו מספר גדול של שחקנים ואנחנו רוצים לצרף אחרים. אני יודע את זה, וגם המנכ"ל והבעלים יודעים זאת".

על פי כלי התקשורת ברומניה, סטויקה אמר לבקאלי שעל הקבוצה לחפש מאמן אחר בהקדם והוא העלה את שמו של אנטוניו קונססאו הפורטוגלי, שעזב לאחרונה את פ.צ בראשוב. עוד דווח שחלק משחקני הקבוצה התלוננו על האימונים של לוי בפני בכירים במועדון. מנגד, המאמן הישראלי התלונן בפני הנשיא בקאלי על חוסר ארגון מקצועי בקבוצה.

הדברים הללו מצטרפים למתקפה של יון בקאלי, בן דודו של הנשיא, שאמר אמש לכלי תקשורת בארצו: "לסטיאווה אין קבוצה טובה, ולוי הוא אדם קטן ואין לו כלל יכולת אימון. סטיאווה צריכה מאמן כוכב, מישהו כמו מוריניו, אבל לשמור על פרופורציות". בקאלי גם ייעץ לבן הדוד שלו להיפטר מלוי כמה שיותר מהר: "מי שיש לו עיניים ואוזניים, רואה ושומע. במקרים כאלה חייבים לפעול במהירות".

יחד עם זאת, בקאלי הבעלים הגן על לוי ואמר בתגובה: "אם בן הדוד שלי אומר את דעתו אחרי משחק אחד, זה בסדר, אבל זו לא הבעיה שלו. הוא צריך לתת לי קצת כבוד, ולקחת בחשבון שלוי הוא המאמן של סטיאווה. אתה צריך לחכות ורק אחרי חמישה או שישה משחקים בעונה, ואז לראות איך הקבוצה נראית. אם להיות ישיר, אני מרגיש מאוד נבוך עבור לוי".

דווקא בקאלי מחכה עם הביקורות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully