וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופה אמריקה 2011: אורוגוואי עלתה לגמר אחרי 0:2 על פרו

צמד מהיר של לואיס סוארס במחצית השנייה (53, 58) שלח את הסלסטה לגמר הטורניר, שם היא תנסה להשיג זכייה מספר 15

נבחרת אורוגוואי הבטיחה הלילה (בין שלישי לרביעי) את מקומה בגמר הקופה אמריקה 2011 שייערך ביום ראשון הבא. הסלסטה ניצחו בחצי הגמר במשחק שנערך באצטדיון החדש בלה פלאטה את הנבחרת המפתיעה של פרו 0:2. לואיס סוארס חתום על שני השערים בדקות ה-53 וה-58. אורוגוואי תחכה יממה כדי לדעת את מי היא תפגוש בגמר - ונצואלה או פרגוואי, שתתמודדנה ביניהן בלילה שבין רביעי לחמישי (3:45, ספורט 5 ו-HD).

ונצואלה רוצה להמשיך להפתיע את דרום אמריקה
אוסקר טבארס אחראי על המהפכה האורוגוואית

לואיס סוארס שחקן נבחרת אורוגוואי. רויטרס
חוגג העפלה לגמר הקופה אמריקה. לואיס סוארס/רויטרס

אחרי שהדיחה את נבחרת ארגנטינה בדו קרב פנדלים דרמטי ביותר, הגיעה הפעם נבחרת אורוגוואי כפייבוריטית למפגש חצי הגמר מול פרו, שהפתיעה את נבחרת קולומביה ברבע הגמר. אלא שהסלסטה המשיכו בדרך הנחושה שלהם, לא נרתעו מגודל המעמד ואחרי מחצית ראשונה עלו חדים למחצית השנייה והכריעו אותה במהרה.

לואיס סוארס היה ממוקד ותכליתי, כמו כל חבריו במחצית השנייה, והשיג צמד מהיר. הראשון כשהסתער בזרירות על ריבאונד אחרי בעיטה חזקה ששלח דייגו פורלאן מכ-30 מטרים, השני מבישול נהדר של אלברו פריירה ששלח כדור עומק נהדר ששבר את מלכודת הנבדל הפרואנית. בדקה ה-69 חואן ורגאס הפרואני הורחק באדום ישיר אחרי מרפק מכוער והשאיר את חבריו ב-10 שחקנים מה שסתם את הגולל על הניסיון הפרואני לחזור למשחק.

למרות שהודחה בחצי הגמר, פרו יכולה להיות מאוד מרוצה מהדרך והטורניר שהיא עשתה. אחרי שסיימה את טורניר מוקדמות המונדיאל הקודם בקול ענות חלושה ומביכה, החזיר אותה המאמן האורוגוואי סרחיו מרקריאן למפה, כשעוד נכון לה המשחק על המקום השלישי.

באשר לאורוגוואי, היא ממשיכה להוכיח שכרגע היא הנבחרת הטובה ביותר בדרום אמריקה, זאת לפחות עד משחק הגמר, שכאמור, יתקיים ביום ראשון הקרוב. הפעם האחרונה שהתכולים זכו הייתה אי שם ב-1995 עם ניצחון בגמר על ברזיל בפנדלים. כעת יש להם הזדמנות פז להוכיח שהנסיקה שלהם לא לחינם וכי העבודה הקשה משתלמת. זכייה שכזו תציב את הנבחרת התכולה במקום הראשון עם 15 זכיות, אחת לפני ארגנטינה ושבע לפני ברזיל.

מהלך המשחק

דקה 1 - יוטון הפרואני זכה בכבוד המפוקפק של הצהוב הכי מהיר בקופה שנשלף לעברו אחרי עבירה על מקסי פריירה.

דקה 4 - אותו יוטון איים בפעם הראשונה בבעיטה חופשית על השער של מוסלרה, שעצר בקלילות את הכדור.

דקה 7 - סוארס בעט מהאוויר כדור שהורחק לעברו. חלוץ ליברפול היה יכול לעשות עבודה טובה יותר.

דקה 26 - כדור רוחב פרואני עבר את כל הרחבה של אורוגוואי מבלי שאף שחקן נגע בכדור, הסלסטה ניצלו.

דקה 35 - סוארס קיבל רוחב מצוין, והמשיך אותו לשער אבל רגל פרואנית הוציאה את הכדור לקרן.

דקה 43 - גול? אז זהו שעוד לא. נבדל ברור של אלברו פריירה גרם לפסילה מוצדקת של השער.

דקה 53 - גול! פורלאן חתך למרכז ושלח פצצה אדירה מכ-30 מטרים, פרננדס הדף לא טוב וסוארס היה במקום כדי לשלוח את הריבאונד פנימה מזווית לא קלה, שער 19 לסוארס בסלסטה, שעלו ל-0:1.

דקה 58 - גול! אלברו פריירה חטף ושלח כדור עומק מקסים ששבר את מלכודת הנבדל של פרו, סוארס עבר את השוער פרננדס וגלגל בקלות לרשת, 0:2 מבטיח לאורוגוואי.

דקה 69 - אדום! לחואן ורגאס כנראה נמאס מהשמירה הצמודה והלחוצה עליו, ושלח מרפק לעברו של קואטס, היישר אל מול עיניו של השופט וראה בגין זאת את הכרטיס האדום, בצדק. הסיכוי של פרו לחזור למשחק הופך קלוש ביותר.

דקה 84 - גררו בעט טוב מאוד מכ-25 מטרים, מוסלרה הדף לא טוב, הכדור עשה דרכו לשער, אבל ברגע האחרון השוער האורוגוואי קלט אותו, עדיין 0:2.

דקה 88 - מוסלרה המשיך את הטורניר הגדול שלו, כשהוציא כדור מהראש של גררו.

הרכב נבחרת אורוגוואי: פרננדו מוסלרה, מקסי פריירה, דייגו לוגאנו, סבסטיאן קואטס, מרטין קאסרס, אלברו גונסאלס, וולטר גרגאנו (סבסטיאן אגורן, 71), אחידיו ארבלו ריוס, אלברו פריירה, לואיס סוארס (אבל הרננדס, 71), דייגו פורלאן.

הרכב נבחרת פרו: ראול פרננדס, ג'אנקרלו קרמונה, וולטר וילצ'ס, אלברטו רודריגס, סנטיאגו אקסייטה, לואיס אדווינקולה (קרלוס לובאטון, 60), ויקטור יוטון (וויליאם צ'ירוקה, 53), רינאלדו קרוסאדו, אדאן בלבין (ג'וספמיר באלון, 90), חואן ורגאס (הורחק, 69), פאולו גררו.

קופה אמריקה - אז מה היה לנו ברבע הגמר?
קופה אמריקה בוואלה! ספורט

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
ג'אנקרלו קרמונה שחקן נבחרת פרו. רויטרס
האכזבה מובנת, אבל בסך הכול הם עשו טורניר מצוין. ג'אנקרלו קרמונה הפרואני יורד מאוכזב מהמגרש/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully