וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופה אמריקה 2011: האם ונצואלה תמשיך להפתיע?

תשחק בחצי הגמר מול פרגוואי, שכוכבה לוקאס באריוס אמר: "נשחק כמו מול ברזיל או ארגנטינה" (ה', 3:45, 5 ו-HD)

חצי גמר הקופה אמריקה בין ונצואלה לפרגוואי שיתקיים בחמישי לפנות בוקר (בין ד' ל-ה', 3:45, ספ' 5 ו-HD), יפגיש שתיים מהנבחרות המפתיעות ביותר בטורניר הנוכחי, שגם כך מלא כולו בהפתעות. זו תהיה הפעם השנייה בטורניר ששתי הנבחרות נפגשות, אחרי שבמשחק האחרון בשלב הבתים, הן סיימו בתיקו 3:3 מרתק בסלטה. עד כה במסגרת טורניר הקופה אמריקה התקיימו חמישה מפגשים בין הנבחרות, כשהמאזן עומד על ארבעה ניצחונות לפרגוואי ותיקו אחד, עם מאזן שערים שעומד על 5:19 לטובת האלבירוחה.

נבחרת פרגוואי, שכזכור הדיחה בשלב רבע גמר את נבחרתה של ברזיל בדו קרב פנדלים אחרי שהסלסאו לא הצליחו לכבוש אפילו פנדל אחד, חוזרת לארבע האחרונות בקופה אמריקה בפעם הראשונה מאז 1989, אז לא היו חצאי גמר והיא סיימה במקום האחרון בבית הגמר. את התקפת הנבחרת יובילו במשחק לוקאס באריוס, ובשער יעמוד הקפטן חוסטו ויאר, שעבר לאחרונה לאסטודיאנטס הארגנטינאית. השוער הוותיק ירשום בחצי הגמר את ההופעה ה-94 שלו במדי פרגוואי, והוא יודע מה היתרון של היריבה: "יש לוונצואלה שחקנים עם משחק ראש מצוין, והדרך בה הם עוצרים את הכדור מאוד חשובה למשחק שלהם". באריוס הוסיף: "אנחנו צריכים להתרכז מאוד בזמן בעיטות חופשיות. עדיף לנו להסתכל על המשחק הזה כאילו אנחנו עולים מול ברזיל או ארגנטינה".

זה הולך להיות משחק חצי הגמר הראשון של ונצואלה אי פעם בקופה אמריקה, ומאמן הנבחרת ססאר פריאס מלא באמונה: "אנחנו מאמינים שאפשר לעשות את זה. יש לנו את ההזדמנות לשחק בגמר אם ננצח בעוד משחק אחד, ואנחנו לא מרגישים נחותים לעומת אף אחד". אפילו נשיא המדינה הוגו צ'אבס נרגש מהמשחק, והוא אף כתב בחשבון הטוויטר שלו: "ססאר יודע מה הוא עושה. הריעו לפריאס ולשחקני הווינוטינטו". מי שיחסר לנבחרת ונצואלה הוא הקשר תומאס רינקון שספג אדום במשחק רבע הגמר נגד צ'ילה, ולא ישחק נגד פרגוואי.

הרכב משוער נבחרת פרגאווי: חוסטו ויאר, איבן פיריס (ויקטור קאסרס), דריו ורון, פאולו דה סילבה, אורליאנו טורס (אלביס מראקוס), אנריקה ורה, אדגר בארטו, כריסטיאן ריברוס, מרסלו אסטיגריביה, לוקאס באריוס, נלסון ואלדס.

הרכב משוער נבחרת ונצואלה: רני וגה, רוברטו רוסאלס, אוסבלדו ויסקארונדו, גרנדי פרוסו, גבריאל סיצ'רו, ססאר גונסאלס, לואיס סייחס, פרנקלין לוסנה, חואן אראנגו, מיקו, ג'אנקרלו מלדונאדו.

רבעי הגמר הוכיחו שהקופה פשוט מצוין
קופה אמריקה 2011 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully