וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קארים בנזמה: "אני רוצה להצליח בריאל"

הצרפתי התייחס לשמועות הקושרות אותו עם ארסנל: "לא דיברתי עם אף קבוצה, אין לי בעיה עם הרצון להביא חלוצים נוספים"

ריאל מדריד ממשיכה בהכנותיה לקראת העונה במחנה האימונים שלה בארצות הברית, ואחרי ה-1:4 הקליל על לוס אנג'לס גלאקסי שלשום, תפגוש קבוצתו של ז'וזה מוריניו את גואדלאחרה המקסיקנית למשחק הכנה נוסף בלילה שבין רביעי לחמישי.

קארים בנזמה, שכבש את אחד השערים מול הגלאקסי ומפגין כושר טוב באימונים, התייחס לשמועות על התעניינותה של ארסנל בהחתמתו והבהיר: "לא דיברתי עם אף קבוצה, אני במדריד ואני רוצה להצליח כאן ולא בשום מקום אחר".

על המרדף של הבלאנקוס אחרי ניימאר וסרחיו אגוארו אמר החלוץ הצרפתי: "זה נורמלי שריאל רוצה להחתים את השחקנים הטובים בעולם. אני אצטרך לעבוד כדי לשחק, ואין לי בעיה עם זה שיגיעו חלוצים נוספים להיאבק על דקות המשחק".

על העבודה עם מוריניו אמר בנזמה: "כיף לנו איתו, הייתה לי שנה טובה תחתיו אשתקד והבקעתי הרבה שערים. גם הנוכחות של זינדין זידאן מאוד תורמת לי, ואני מקווה שיום אחד הוא יסכים גם להתאמן איתנו".

גם רפאל וראן, אחד משחקני הרכש המבטיחים של מוריניו בפגרה הנוכחית, נשמע מעודד ממצבו בקבוצה לקראת פתיחת העונה: "יש תחרות על ההרכב בכל קבוצה, וכל שחקן שמגיע למקום חדש צריך להצדיק את מקומו. קשה לי להשתלב בגלל קשיי השפה, אבל אני מסתדר היטב עם כולם. באתי לכאן לתקופה ארוכה, וקארים עוזר לי מאוד בכל מה שאני צריך".


כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully