וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד הביסה 1:4 את ל.א גלאקסי

בקהאם פגש לראשונה את קבוצתו לשעבר, רונאלדו כבש שער מרהיב ואמר בסיום: "הגול היה נחמד, אבל הקבוצה יותר חשובה"

ריאל מדריד נתנה הלילה (בין שבת לראשון) תצוגה מרשימה ל-56,211 הצופים בקולוסיאום בלוס אנג'לס, כשגברה בקלילות 1:4 על לוס אנג'לס גלאקסי במשחק הכנה נוסף לקראת העונה שבפתח.

ז'וזה מוריניו העלה הרכב חזק יחסית אך ללא כריסטיאנו רונאלדו, וראה את הרכש הטרי חוסה קאייחון מנצל בישול של קאקה בדקה ה-33 כדי לכבוש את הראשון של ריאל. כעבור תשע דקות הכפיל חוסלו בן ה-21 את התוצאה בזכות בעיטה שחדרה פנימה לאחר שנהדפה מגופו של דיייויד בקהאם, שפגש לראשונה את קבוצתו לשעבר.

רונאלדו נשלף מהספסל במחצית וכבש שער נהדר כבר בדקה ה-56, אחרי שחלף על פני שלושה מגינים ובעט מזווית קשה פנימה. כעבור חמש דקות השלים מחליף נוסף, קארים בנזמה, את הרביעייה של האורחים מספרד אחרי הרמה של פאביו קואנטראו. בדקה ה-67 נגח אדם כריסטמן שער ניחומים לגלאקסי.

המאמן ז'וזה מוריניו היה מרוצה בסיום והתייחס גם לשחקני הרכש: "הניצחון היה פחות חשוב מהכניסה של השחקנים לכושר ואהבתי את הגישה שלהם. פאביו קואנטראו שיחק טוב והראה את הפוטנציאל שלו. גם קאייחון ורפאל וראן שיחקו היטב".

שחקנה של ריאל, כריסטיאנו רונלדו, דיבר גם הוא אחרי המשחק והתייחס לשער שכבש במשחק: "הגול שלי היה נחמד, אבל הקבוצה חשובה יותר. שיחקנו טוב ואנחנו שמחים מהתוצאה. זו התחלה טובה לעונה, כי אנחנו מתאמנים מאד קשה, ואפשר לראות את זה".

* גם מנצ'סטר סיטי המתכוננת לעונה בארצות הברית רשמה ניצחון מעודד עם 0:2 על אמריקה המקסיקנית באצטדיון הבייסבול של סן פרנסיסקו ג'איינטס. הבלם הצעיר ריאן מקגיברן כבש את השער הראשון לסיטיזנס בדקה ה-17, ושון רייט פיליפס קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-27 אחרי בישול של אדין דזקו.

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully