וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי אלונסו: "לא צריך להיות אובססיבים לזכייה בתארים"

קשר ריאל מדריד מתמקד בשיפור ביכולת לפני המפגש מול ל.א גלאקסי (5:00, 5+ לייב): "תארים יבואו בטבעיות כשנתחבר"

כמו בכל קיץ, ריאל מדריד התחמשה ברשימת רכש נוצצת, בציפייה לראות תוצאות בדמות תארים באופן מיידי. כדי לנסות למתן את הלחץ העצום בבירה בעקבות עונת הבכורה המאכזבת של ז'וזה מוריניו שהסתיימה עם גביע מקומי אחד ואכזבה כפולה מול ברצלונה בליגה ובליגת האלופות, טען צ'אבי אלונסו שמה שחשוב לקבוצתו כרגע הוא לעבוד על שיפור היכולת והחיבור בין השחקנים ולא לצאת בהצהרות מיותרות.

"המטרה היא תמיד להשתפר ולהתקדם", אמר הקשר במסיבת עיתונאים לקראת משחקה של ריאל מול לוס אנג'לס גלאקסי הלילה (בין שבת לראשון, 5:00, 5+ לייב). "זו השנה השניה של הפרויקט הזה ולכן תהיה לנו המשכיות. אנחנו מכירים אחד את השני טוב יותר, ולא צריך להיות אובססיבים לזכייה בתארים, הם יבואו בטבעיות כשנתחבר".

על התרשמותו הראשונית מפאביו קונטראו שהגיע מבנפיקה על תקן מגן שמאלי ותורגל על ידי מוריניו באימונים האחרונים כמעט בכל עמדה במגרש, כולל כקשר ימני, אמר אלונסו: "הוא עשה רושם טוב מאוד, וידענו שהוא מסוגל להביא הרבה דברים טובים כי הוא שחקן שלם. הוא יכול לשחק במספר עמדות ובגלל זה הוא הגיע לכאן".

אחד השמות החמים בברנבאו הוא עדיין סרחיו אגוארו, שהוסיף לתסכול של אוהדי אתלטיקו מדריד השבוע כשסירב לפסול מעבר ליריבה העירונית, בטענה שהוא לא מגדיר את עצמו כאוהד אתלטיקו, אלא רק כאוהד אינדפדיינטה.

"השחקנים בקבוצה הופתעו מדבריו", הודה מגן אתלטיקו אלברו דומינגז. "אנחנו מאמינים שהוא אמר את זה כדי לכפות על הקבוצה לשחרר אותו, ואף אחד לא יודע מה הסיבות שלו לכך. אם הוא יישאר נצטרך לעזור לו להשתלב בחזרה, אבל אם הוא יילך לריאל הוא יוכיח שאין לו נאמנות לקבוצה, כי אף אחד מהאוהדים שלנו לא יוכל לסבול לראות אותו לובש לבן".

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully