וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר: "בעונה הבאה אני אשחק בריאל מדריד"

ברצלונה? צ'לסי? הכוכב הברזילאי אמר לדני אלבס שהוא מכוון לברנבאו. נשיא סנטוס מבהיר שהוא לא יעבור לפני חודש ינואר

היכן ישחק ניימאר בעונה הקרובה? עדיין לא ברור, אבל לפחות מבחינת הכוכב הברזילאי הצעיר, נראה שהכיוון הוא ברור מאוד: ריאל מדריד. אחרי שמספר מועדונים הסכימו לדרישה של סנטוס לשלם כ-45 מיליון יורו על כרטיסו של ניימאר, ביניהן ריאל מדריד, ברצלונה, צ'לסי, מנצ'סטר סיטי ואנז'י מחצ'קאלה, ניימאר עצמו סיפר לחברו דני אלבס כי הוא רוצה להגיע לברנבאו.

"אני לא יודע כלום על ברצלונה", אמר ניימאר, כך על פי הדיווח ב'מארקה', וכשנשאל באיזו קבוצה הוא יחתום, הוא הוסיף ש"בעונה הבאה אני אשחק בריאל מדריד".

ובינתיים נשיאה של סנטוס, לואיס דה אוליביירה ריביירו, מספר כי מבחינתו השחקן יעבור רק בינואר לאחר אליפות העולם לקבוצות: "ברצלונה, ריאל מדריד, אינטר. כל המועדונים הגדולים מעוניינים בניימאר מכיוון שיש ממנו ציפיות רבות, אבל הכוונה שלי היא שהוא יישאר איתנו לפחות עד הגמר נגד ברצלונה. אנחנו לא רוצים לאבד את השחקן עד סוף השנה, אבל זה גם תלוי בו ובשכנוע שלו".

ריביירו סיפר כי נשיא ברצלונה, סנדרו רוסל, הוא לא היחיד ששוחח עימו על ניימאר, וגם פלורנטינו פרז, נשיאה של ריאל, עשה זאת: "דיברנו ישירות וריאל מדריד הביעה את ההתעניינות בשחקן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully