וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסן ונגר: "מאנצ'יני מתנהל נגד חוקי הכדורגל"

מנג'ר ארסנל זועם על מאמן סיטי, שאמר כי ינסה להחתים את נאסרי עד סוף החודש: "אצלנו לא מדברים על שחקנים תחת חוזה"

מסע הרכש של מנצ'סטר סיטי לא ממש בדרך להיפסק, כאשר עם או בלי קשר לעזיבתו הצפויה של קרלוס טבס, הפך סרחיו אגוארו למועמד מוביל להצטרף לסיטי אוף מנצ'סטר סטדיום בקיץ הקרוב. "אגוארו מתאים לנו כי הוא צעיר וטוב כמו קרלוס. הוא יכול להבקיע הרבה ולשחק ביחד עם מריו באלוטלי ואדין דז'קו", אמר מאמן הסיטיזנס רוברטו מאנצ'יני לתקשורת האנגלית הבוקר (שבת).

אלא שהנושא הבא אליו נדרש מאנצ'יני היה סמיר נאסרי, וכפי שתבינו עוד מעט, הדבר לא עבר בשקט אצל ארסן ונגר. "כרגע אני לא יודע מה המצב של נאסרי. יש לו חוזה בארסנל, אבל אני מקווה שנקנה אותו כי אנחנו צריכים שחקנים, ואני מקווה שהוא יגיע עד סוף החודש", צוטט מאנצ'יני כאומר על קשרה הצרפתי של ארסנל.

התגובה של ונגר, כאמור, לא איחרה להגיע. מספר שעות לאחר מכן תקף מנג'ר התותחנים את עמיתו ממנצ'סטר, לאחר שכבר התבטא בעבר כי לא יהיה מוכן למכור את נאסרי וססק פברגאס. "ההתבטאויות של מאנצ'יני הן נגד חוקי הכדורגל וצריכים להבהיר לו את זה", אמר ונגר לרשת 'סקיי'. "אני לא יודע מה צריך לעשות. אני לא מבזבז את הזמן בדאגה לגבי דברים של אנשים אחרים, אבל אנחנו לא מדברים ככה על שחקנים שחתומים על חוזה בקבוצות שלהם".

"האם הוא היה חסר-כבוד?" תהה ונגר לעצמו, "אני לא יכול להגיד את ההיפך. הדברים שלו ממש לא לעניין". על פי דיווחים בממלכה, אם אכן יצליחו הסיטיזנס לפתות את נאסרי למנצ'סטר הם ייאלצו להיפרד מכ-19 מיליון ליש"ט. מוקדם יותר היום פתח הקשר הצרפתי ב-1:1 של ארסנל עם האנגז'ו גרינטאון הסינית.

יאיה טורה: "השנה הזאת תהיה פנטסטית עבור מנצ'סטר סיטי"

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully