וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלוס טבס: "אני רוצה לעזוב את מנצ'סטר סיטי"

הארגנטינאי שוב משגע את אוהדי הסיטיזנס: "לא יכול לחיות בלי הבנות שלי". מישהו מעוניין בבחור מתוסבך ב-40 מיליון יורו?

קרלוס טבס ממשיך בזיגזג התקשורתי שלו, והלילה (שלישי) הוא הצהיר כי ברצלונו לעזוב את מנצ'סטר סיטי. קפטן נבחרת ארגנטינה, 27, שעבר לסיטי מהיריבה מנצ'סטר יונייטד והצעיד את התכולים למקום השלישי בליגה האנגלית, אמר שהוא לא יכול יותר להמשיך לחיות בלי בנותיו.

"אני חייב להיות קרוב יותר לצדן ולבלות איתן יותר זמן", אמר טבס בהצהרה, "היה לי קשה מאוד לחיות בלי הילדים שלי במנצ'סטר, כל מה שאני עושה, אני עושה למען הבנות שלי. אני מקווה שהקהל יבין את הנסיבות הקשות בהן חייתי ב-12 החודשים האחרונים".

טבס, שחתם לחמש שנים בסיטי (ששילמה עבורו 25.5 מיליון ליש"ט), כבש 32 שערים ב-51 משחקים בעונתו הראשונה. בעונה השנייה הוא כבש 24 שערים ב-44 משחקים, וכבר הוליך את סיטי למקום בליגת האלופות. "בצער רב אני נאלץ לבשר על רצוני לעזוב", הוא מסר מארגנטינה, שם הוא נמצא עם נבחרתו בקופה אמריקה, "אני מקווה שאוהדי הקבוצה יזכרו שבכל משחק נתתי מעצמי 100 אחוז ואת כל הנשמה".

זו לא הפעם הראשונה שקרליטו יוצא בהצהרה כזו, שאינה מפתיעה. ב-12 בדצמבר בשנה שעברה הוא כבר הצהיר כי הוא רוצה לעזוב את סיטי, אך שמונה ימים לאחר מכן חזר בו והביע את המחויבות שלו למועדון. במאי האחרון הצהיר כי יישאר רק אם יימצא פתרון לבעיות המשפחתיות שלו, ובחודש שעבר הצהיר כי מנצ'סטר היא מקום קטן ורטוב ושלעולם לא יחזור אליו.

לא ברור להיכן יעבור טבס, אך סיטי לא תסכים למכור בזול את אחד השחקנים הכי מוערכים שלה. מחירו יהיה סביב ה-40 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully