וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאיא טורה: "אנחנו מצפים מעצמנו לזכות באליפות"

קשר מנצ'סטר סיטי העלה עוד יותר את רף הציפיות מקבוצתו: "יש לנו בטחון, אני מאמין שהשנה הזו תהיה פנטסטית עבורנו"

גם בפגרה הנוכחית מנצ'סטר סיטי נמצאת במרכז העניינים בשוק ההעברות, ולמרות שבינתיים התכולים לא הצליחו להנחית אף אחד מהשמות הגדולים שנמצאים על הכוונת של רוברטו מאנצ'יני, ביניהם סרחיו אגוארו, סמואל אטו, ניימאר ועוד רבים וטובים, בקבוצה לא מפחדים להגביה את רף הציפיות אחרי עונה מעודדת אותה סיימו במקום השלישי בפרמיירליג וזכו בגביע האנגלי.

"העונה הקרובה תהיה קשה מאוד ואנחנו חייבים להשתפר כי השנה נשחק גם בליגת האלופות", אמר יאיא טורה לאתר הרשמי של המועדון. "הפעם אנחנו כבר מצפים מעצמנו לזכות באליפות, כי יש לנו יותר בטחון והשחקנים מכירים אחד את השני טוב יותר. אני מאמין שהשנה הזו תהיה פנטסטית עבורנו".

על פרישתו של פטריק ויירה, שהשתלב בצוות המקצועי של הסיטיזנס, אמר טורה: "פטריק היה שחקן מדהים, הוא השתמש בניסיון העצום שלו כדי לסייע לשחקנים הצעירים כמוני וכמו דויד סילבה, והוא יוכל לעזור לעוד הרבה צעירים במועדון בתפקידו החדש".

על השעייתו של אחיו וחברו לקבוצה קולו טורה, שיוכל לחזור למגרשים רק בספטמבר, אמר יאיא: "הוא שוהה כעת עם המשפחה בניו יורק, ואנחנו מקווים שספטמבר יגיע במהירות ושהוא יחזור לעזור לקבוצה לזכות בתארים בקרוב".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully