וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסן ונגר: "אעשה הכל להשאיר את נאסרי ופברגאס"

מאמן ארסנל דיבר גם על תסכול האוהדים מהקיץ השחון של הקבוצה: "האחריות הראשונה שלי היא לא לאבד שחקנים"

מאמן ארסנל ארסן ונגר אמר היום (שבת) שהוא הולך להילחם כדי להשאיר את ססק פברגאס ואת סמיר נאסרי בשורות התותחנים, למרות כל הידיעות שהתפרסמו לגבי עזיבתם של השניים, פברגאס לברצלונה ונאסרי למנצ'סטר סיטי או מנצ'סטר יונייטד: "העמדה שלנו היא אותו דבר: אנחנו רוצים להשאיר את ססק ואני אאבק כמה שאפשר על מנת להשאיר אותו באמירויות. אותו הדבר בקשר לנאסרי. האחריות הראשונה שלי היא קודם כל לא לאבד שחקנים".

איאן רייט היה האחרון שהעביר ביקורת על ונגר

גם פול סקולס לא חסך שבטו מהצרפתי

במקביל עומלת ארסנל על החתמתו של חלוץ חוף השנהב וליל, ג'רביניו, ו"אנחנו עובדים מאד קשה בכל מה שקשור להעברות. בשבילי הדבר הנכון לעשות הוא לא לדבר יותר מדי על זה. ככל שאתה מדבר יותר על דברים, הסיכוי שלך להשיג אותם פוחת. הדבר היחיד שאני יכול להבטיח זה שאנחנו נתאמץ ככל שאנחנו יכולים, ואני יכול לספר שהיו לנו כמה לילות ארוכים מאד".

המאמן הצרפתי אמר גם שהוא מבין את התסכול של אוהדי הקבוצה בקשר לקיץ החלש של התותחנים בכל הקשור לשוק ההעברות: "אני מבין את האוהדים. אני מכיר את כל המועדונים בעולם וכולם צריכים שחקנים באותן עמדות. אנחנו משחקים ברמות הגבוהות ביותר, ולכן צריכים שחקנים איכותיים ביותר כדי לחזק את הסגל. אני יכול להבין אנשים שאומרים 'יש לכם כסף, פשוט תצאו ותיקנו איתו' אבל זה לא רק זה, אנחנו רוצים למצוא את האיכות שאנחנו צריכים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully