וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איאן רייט: "ונגר צריך שינערו אותו לפעמים"

חלוץ העבר של ארסנל העביר ביקורת על המאמן: "עצוב לראות את המצב של ארסנל. לא ברור איך הוא ימשוך שחקנים לקבוצה"

חלוץ העבר של ארסנל איאן רייט העביר היום ביקורת קשה על תיפקודה של קבוצתו לשעבר בשוק ההעברות, וטען שארסנל הפכה להיות מועדון שמזין את מנצ'סטר סיטי: "המעבר של גאל קלישי למנצ'סטר סיטי לא היה מטריד אותי כל כך בנסיבות רגילות, מפני שקירן גיבס מתקדם בצורה יפה, אבל עכשיו נראה שאולי סמיר נאסרי מצטרף אליו באיסטלנדס. ממתי ארסנל הפכה להיות ספקית שחקנים למנצ'סטר סיטי?".

רייט הוסיף בטור שלו ב"סאן" על מעברו הממשמש ובא של ססק פברגאס לברצלונה: "יחד עם ססק פברגאס, שלא נראה שימשיך, מאוד עצוב לראות את המצב של ארסנל. אין לי מושג איך ארסן ונגר ימשוך שחקנים בכירים לארסנל? זה אומר משהו כששחקן כמו קלישי מרגיש שארסנל כבר לא מספיק טובה עבורו. הוא יכול לראות שמנצ'סטר סיטי תתחרה על תארים בעונה הבאה. ארסנל נשארת מאחור, והבעיה היא שאף שחקן גדול לא יבוא".

חלוץ העבר שהחזיק בשיא ההבקעות עבור ארסנל בליגה עד שתיירי הנרי שבר אותו, המשיך בביקורתו על המאמן הצרפתי: "הייתי רוצה לראות אותו מקבל את אותו הסכום להעברות שמקבלים המאמנים של צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד, אבל יש לי חשד שהוא עדיין היה מהסס, לוקח את הזמן שלו ואז קונה מישהו מספרד או צרפת שאף אחד אף פעם לא שמע עליו". למרות הכל, מאמין רייט שונגר צריך להמשיך בארסנל: "ונגר הוא עדיין האיש הנכון לתפקיד אבל אני מרגיש שלפעמים הוא צריך ניעור טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully