וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאל קלישי עבר למנצ'סטר סיטי

מגן ארסנל הפך לרכש הראשון של הסיטיזנס, שייפרדו מ-7 מיליון ליש"ט. "מאושר להצטרף לכזה מועדון נפלא", אמר הצרפתי

כל ההעברות והשמועות בכדורגל העולמי

אחרי עוד עונה נטולת תארים, חזו כולם כי ארסנל צפויה לגל עזיבות. היום (שני) התותחנים נפרדו משחקן הרכב ראשון, כשהמגן השמאלי גאל קלישי חתם במנצ'סטר סיטי והפך לרכש הראשון של התכולים לקראת עונת 2011/12. קלישי בן ה-25 סוגר תקופה של שמונה עונות בארסנל, חתם לארבע עונות בסיטי וצפוי להתחרות על מקום בהרכב עם אלכסנדר קולארוב הסרבי.

על פי דיווחים, הסיטיזנס ייפרדו משבעה מיליון ליש"ט כדי להנחית אצלם את הצרפתי, שרשם 264 הופעות בארסנל מאז הצטרף אליה מקאן באוגוסט 2003. קלישי, שעבר כבר את הבדיקות הרפואיות בקבוצתו החדשה, יחבור לפטריק ויירה, קולו טורה וסטיוארט טיילור, אותם הוא מכיר מתקופתם המשותפת בארסנל.

המגן הצרפתי אמר אחרי ההצגה: "אני מאושר מאוד להצטרף לכזה מועדון נפלא. אני מקווה שאני יכול להוסיף את האיכויות שלי מפני שכבר יש לנו סגל פנטסטי, שאני מאמין שרק יילך וישתפר. אני לא יכול לחכות כבר להתחיל לשחק ואני חושב שהכל אפשרי בקבוצה הזו. כשהגעתי לראשונה לאנגליה, קולו טורה ופטריק ויירה לקחו אותי תחת חסותם וממש דאגו לי. קולו היא אוסף אותי ולוקח אותי לכל מקום ואשתו הייתה דואגת לי ומבשלת לי אוכל. ויירה תמיד היה שם כדי לתת לי עצות, אז זה נחמד מאוד לחזור ולשחק באותו מועדון ששניהם משחקים בו".

קלישי ככל הנראה לא יהיה השחקן האחרון שעוזב את התותחנים בקיץ, כשהתקשורת הבריטית מדווחת שגם הקשר המחוזר סמיר נאסרי עשוי לעשות את אותה הדרך. על פי הדיווחים הללו, מנצ'סטר סיטי תציע 20 מיליון ליש"ט תמורת הקשר הצרפתי. גם ססק פברגאס עדיין עשוי לעזוב את ארסנל הקיץ, כשהכיוון הוא ככל הנראה לברצלונה, שעל פי דיווחים מוכנה לשלם 35 מיליון ליש"ט תמורתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully