וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 4.7

מתכוננים לעונת 2011/12: וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה לפניכם את כל ההעברות והשמועות בשוק השחקנים העולמי

העברות

* מאמן וולפסבורג פליקס מגאת הפתיע במחנה האימונים של הקבוצה בגליקסבורג. שחקן יובנטוס בעונה החולפת חסן סליהאמיצ'יץ' בן ה-34 הגיע למחנה האימונים של הזאבים והצטרף לקבוצה. הבוסני חתם לעונה אחת בקבוצה שנחלצה מירידה במחזור האחרון.

* מגן ארסנל בשמונה השנים האחרונות, גאל קלישי, חתם לארבע עונות במנצ'סטר סיטי תמורת 7 מיליון ליש"ט.

* לאחר מו"מ ארוך, השלימה היום דורטמונד את רכישתו של קשר סנטרל קואסט מארינרס, מוסטפה אמיני. השחקן האוסטרלי ממוצא אפגני בן ה-18 יושאל לקבוצתו הקודמת, סנטרל קואסט מארינרס, עד 31 במאי 2012. "אני מתרגש מאוד להצטרף לדורטמונד", אמר אמיני, "זה מועדון גדול עם קהל מדהים".

* העברה משמעותית בצרפת: קפטן הנבחרת אלו דיארה נמכר מבורדו למארסיי תמורת 5 מיליון יורו, והפך לרכש הרביעי של סגנית האלופה. הקשר האחורי חתם על חוזה לשלוש שנים.

* העברה גדולה גם בהולנד: פ.ס.ו איינדהובן רכשה את הכישרון הגדול של פיינורד, ג'ורג'יניו ווינאלדום בן ה-20, תמורת 5 מיליון יורו. "באיינדהובן תהיה לי אפשרות להתפתח, זה יום מיוחד עבורי", אמר ווינאלדום לאחר שחתם לארבע שנים.

* אינטר השלימה את רכישתו של יוטו נגאטומו מצ'זנה. המגן היפני בן ה-24, ששיחק במדי הנראזורי כמושאל בחצי העונה החולפת, נקנה תמורת 6 מיליון יורו, ובנוסף שלחה אינטר לצ'זנה את לוקה קאלדירולה ולוקה גאריטאנו הצעירים.

* ספורטינג ליסבון הודיעה על צירופו של פביאן רינאודו, קשרה האחורי המצוין של חימנסיה לה פלאטה. רינאודו בן ה-24 חתם לארבע שנים בקבוצה הפורטוגלית, שמיד הצמידה לו תג מחיר של 25 מיליון יורו.

* דריו קונקה, קשרה הארגנטינאי של פלומיננזה, חתם לשלוש שנים וחצי בגואנגזו הסינית, שתשלם לו 10.6 מיליון יורו לעונה! הסכום הזה הופך את קונקה לחמישי ברשימת מקבלי השכר בקרב הכדורגלנים, כשרק כריסטיאנו רונאלדו, יאיא טורה, ווין רוני וליאונל מסי מרוויחים יותר.

* סראגוסה צירפה את המגן אברהם מיניירו והקשר אדו אוריול, שני שחקני ברצלונה ב', שחתמו על חוזה לשלוש שנים.

* אנדראה אספוזיטו, שחקן ההגנה של גנואה, הושאל לעונה אחת ללצ'ה.

שחקן פיינורד ג'ורג'יניו ויינאלדום. EuroFootball, GettyImages
פיינורד כבר לא יכלה לשמור עליו. ווינאלדום/GettyImages, EuroFootball

שמועות

* רשת 'סקיי' דיווחה לקראת ערב כי מגן ארסנל גאל קלישי נמצא במתחם האימונים של מנצ'סטר סיטי ועובר בדיקות רפואיות אחריהן יחתום בשורות התכולים. על פי דיווחים, הסיטיזנס ישלמו לתותחנים 7 מיליון ליש"ט עבור מגן נבחרת צרפת, שצפוי לחתום לארבע עונות בשכר של 65 אלף ליש"ט לשבוע.

* באיטליה מתעקשים שסרחיו אגוארו ישחק ביובנטוס בעונה הבאה. RAI טוענים כי הארגנטינאי יעבור לגברת הזקנה, לאחר שנציגי יובה שהו במדריד וסגרו את העסקה עם ראשי אתלטיקו מדריד. ב"גאזטה דלה ספורט" טוענים כי יובה תשלם 40 מיליון יורו.

* "אל מונדו דפורטיבו", מנגד, מספר שריאל מדריד ניצחה את יובנטוס במירוץ על אגוארו, כשתג המחיר על הארגנטינאי הוא 45 מיליון יורו.

* "ספורט" הקטלאני מדווח שברצלונה שמה עין על ירוסלב ראקיטסקי, בלמה האוקראיני בן ה-21 של שחטאר דונייצק, שמחזיק בתג מחיר של 12 מיליון יורו.

* "אס" מדווח שנשיא ברצלונה, סנדרו רוסל, עקב בקופה אמריקה אחר אנדרה סנטוס, מגנה השמאלי הברזילאי של פנרבחצ'ה.

* "טלגרף" מדווח: כשסמיר נאסרי וססק פברגאס יחזרו ללונדון לתחילת אימוני ארסנל, הם יודיעו רשמית למאמן ארסן ונגר שהם מעוניינים לעזוב.

* סמפדוריה האיטלקית רוצה לצרף את שיי גיבן, שוער מנצ'סטר סיטי.

* ליברפול תציע לטוטנהאם את אלברטו אקווילאני בניסיון להביא לאנפילד את ארון לנון.

* "סאן" מדווח שסטיוארט דאונינג יודיע השבוע למאמן אסטון וילה אלכס מקליש שהוא רוצה לעזוב את הקבוצה ולעבור לליברפול, שתציע עבורו 20 מיליון ליש"ט.

* טוטנהאם, שנמצאת גם בשיחות עם מרקו ווצ'יניץ' מרומא, מעוניינים בחלוץ הברזדילאי של אינטרנסיונל, לאנדרו דמיאו.

* טוטנהאם מתכננת להגיש הצעה מפתיעה בגובה 17 מיליון יורו עבור בויאן קרקיץ', שכבר נמצא על סף סיכום ברומא.

* מגן אינטר, מייקון, שמועמד לריאל מדריד כבר קיץ שני ברציפות, אמר: "אני מרוצה באינטר, אבל נדבר על ריאל מדריד אחרי הקופה אמריקה".

* יובנטוס, שהביעה אתמול התעניינות בדימיטאר ברבאטוב, פנתה רשמית לסנטוס בנוגע לרכשיתו של דנילו, כוכב הנבחרת הצעירה של ברזיל תמורת 8 מיליון יורו.

* ניוקאסל, שכבר התחזקה הקיץ בדמבה בה ויוהאן קבאיי, הגישה לפריס סן ז'רמן הצעה בגובה 7.5 מיליון יורו על מבלוט ארדינג.

* נשיא גלאטסראיי הודיע שייפגש עם ראשי סאו פאולו בנוגע לרכישת לואיס פביאנו, החלוץ הברזילאי שחזר למולדתו במרץ האחרון אך טרם שיחק בקבוצתו החדשה-ישנה בגלל פציעה.

* מארקה" גם מדווח שמאמן צ'לסי אנדרה וילאש בואש רוצה לצרף את פפה, בלם ריאל מדריד.

* רוי קושטה, המנהל המקצועי של בנפיקה: "פאביו קונטראו בינתיים נשאר אצלנו, כי לא קיבלנו עליו הצעה ראויה". הקשר מבוקש בצ'לסי ובריאל מדריד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully