וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: מו"מ עם הקשר הבלגי קארל גרארטס

הבלגי שיחק בעונה החולפת בקלאב ברוז' ומחזיק ב-20 הופעות בנבחרת הלאומית. קשיים נוספים בהעברת עומר דמארי למועדון

בהפועל תל אביב ממשיכים בניסיונות ההתחזקות שלהם לקראת העונה הקרובה, והערב (חמישי) נודע כי הקבוצה מנהלת משא ומתן עם קארל גרארטס הבלגי, ששיחק בעונה החולפת בקלאב ברוז', במדיה ישחק העונה ליאור רפאלוב הישראלי. הקשר בן ה-28 רשם 20 הופעות בנבחרת הבלגית, וכבש לא פחות מארבעה שערים במדיה. בעונה האחרונה שיחק במדי קלאב ברוז' 30 משחקים בליגה, וכבש ארבעה שערים. בסיום העונה לא הצליח גרארטס להגיע לסיכום עם המועדון על תנאיו הכספיים, ולפיכך שוחרר.

אלא שאוהדי הפועל לא צריכים לחגוג מוקדם מדי את ההחתמה האפשרית, ולראיה, הערב התברר כי עסקת עומר דמארי שוב רחוקה מלהיסגר. לאחר שאתמול הגיעו שני בעלי הפועל תל אביב להסכם עם נשיא מכבי פתח תקוה עמוס לוזון, לפיו אם מוני הראל יהיה הבעלים יועברו כ-10 תשלומים למלאבסים ואילו אם אלי טביב יהיה הבעלים ישולם הסכום בחמישה תשלומים, היום התגלעו בעיות נוספות בעסקה. לוזון טוען כי לידיו הגיע חוזה חתום על ידי שני הצדדים, אך זה לא לפי הסיכום אליו הגיע עם טביב.

כלומר, בטופס ההעברה שבידי לוזון שונו מספר סעיפים קרדינליים לעסקה ועד שאלה לא ישונו בחזרה, לא תושלם העסקה. מצידו של טביב טוען דורון אוסידון כי מי שמעכב את החתימה הוא מוני הראל, שלא חתם כלל על העסקה. מצידו של הראל טוענים כי אוסידון אכן שלח את טופס ההעברה של דמארי חתום על ידו ולאחר מכן חתם גם הראל על החוזה, שנשלח לנשיא מכבי פתח תקוה, שהביע תמיהה גדולה על החוזה שהגיע לידיו. מקורב להראל אמר: "מה שאוסידון עשה גובל בעבירות פליליות. מחר בבוקר ניגש גם עם זה למשטרה ואז כולם יראו מי צודק".

דורון אוסידון מסר בתגובה: "קראנו בהלם ותדהמה את החלטתו של מוני ה-"אוהד" של הקבוצה שלא לחתום על חוזהו של השוער (שאותו הביא הסקאוט בברכת המאמן ומאמן השוערים) וכל זאת בבהתבסס על קטעי יו-טיוב בהם צפה ועל סמך ההשערה שאולי וינסנט יחזור למועדון".

"ההודעה שלא יחתום על החוזה של השוער מצטרפת לכך, שככל הידוע לנו, טרם נחתם החוזה של דמארי לפי שעה וזאת למרות ההודעות הפטריוטיות על כיבושי שערים בדרבי. ההחלטה של מר הראל שלא לחתום על חוזים פוגעת אנושות בהכנות הקבוצה, באווירה הנהדרת המתגבשת במחנה ועומדת בסתירה מוחלטת להתחיבותו לזוז הצידה ולחתום על כל רכש עליו מחליט הצוות המקצועי. צר לנו שבהתנהגותו זו גורם מר הראל לסוכנים ולבעלי קבוצות לשקול פעמיים האם לאפשר לשחקנים להגיע להפועל ואגב כך לפגוע אנושות בהכנת הקבוצה לעונה הקרובה. אם מישהו שינה את החוזה זה מוני הראל ולא הוא".

המשחק מול וולגה הופסק

הכנותיה של הפועל תל אביב לקראת העונה החדשה לא נפגעות רק בחזית הבעלים, אלא גם על כר הדשא. לאחר שגברו האדומים 3:5 על קונקורדיה בוקרשט במשחק ההכנה הראשון שלהם, קיוו הערב (חמישי) שחקניו של דרור קשטן להמשיך את היכולת הטובה מול קבוצת וולגה, בשורותיה משחק דני בונדר, אקס הפועל תל אביב מהעונה שעברה. אלא שרצה הגורל, או ליתר דיוק מזג האוויר, והמשחק הופסק כבר אחרי 22 דקות בעקבות תנאי מזג אוויר קשים.

הפועל תל אביב עוקבת אחרי נוסא איגייבור

האדומים העלו לראשונה בהרכב את השוער אפולה אדל, שרק אמש דווח כי הבעלים, מוני הראל מסרב לחתום עליו, אך הקמרוני לא קיבל הזדמנויות רבות להציג את יכולתיו. כבר לאחר 7 דקות החל גשם כבד לרדת על השחקנים, והקשה על הקבוצות להגיע למצבים. בדקה ה-16 הצליח אלרואי כהן להגיע למצב קורץ כשעבר את שוער המארחים, אך לא הצליח לכבוש מזווית קשה. 6 דקות מאוחר יותר החל לרדת ברד, השופט נאלץ לשלוח את השחקנים לחדר ההלבשה, וכעבור מספר דקות הפסיק את המשחק.

"היה שווה לחכות ליום האחרון של המחנה שלנו כדי לפגוש את החברים", אמר דני בונדר, אקס הפועל תל אביב לאתר הרשמי של הקבוצה. "היה מרגש לראות שוב את כולם ולשחק מהצד השני של המגרש. אני מאחל להפועל הצלחה ענקית."

הרכב הפועל תל אביב: אפולה אדל, עמרי קנדה, מריו פצ'אלקה, וואליד באדיר, דדי בן דיין, שי אבוטבול, אביחי ידין, אלרואי כהן, סלים טועמה, טוטו תמוז, עומר דמארי.

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully