וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימון: מכבי תל אביב הביסה 1:4 את הפועל ירושלים

10.7.2011 / 19:10

ארבעה ימים לפני חזאר לנקראן, השיגה הקבוצה של איוניר ניצחון חמישי ברצף. שלושער של לעטר ואחד של קאנוטה מחקו פיגור

ביום חמישי תפתח מכבי תל אביב את העונה שלה, כשתארח במשחקה הרשמי הראשון את חזאר לנקראן, במסגרת המשחק הראשון בסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית באצטדיון בלומפילד.

ארבעה ימים לפני חזאר לנקראן ושלושה ימים אחרי ששבה ממחנה האימון שערכה במירלו, הולנד, קיימו הצהובים חזרה גנרלית לפני המפגש מול הקבוצה האזרית, שעלול עוד להתגלות כמוקש. מכבי אירחה בקריית שלום את הפועל ירושלים, שזמן קצר קודם לכן ערכה מסיבת עיתונאים לרגל צירופו של הקשר עידן טל לקבוצה. אגב, טל הוא לא לקח במשחק והתאמן בצידי המגרש.

אלי זיזוב יממש את הפוטנציאל במכבי תל אביב?

מכבי עלתה בהרכב הבא: גיא חיימוב, דור מלול, סאבו פאביצ'ביץ', ניבאלדו, יואב זיו, האריס מדוניאנין, רפי דהן, מושיקו לוגסי, גיז'רמו ישראלביץ', רוברטו קולאוטי, אלירן עטר.

מי שעוד שותפו במכבי היו: דור מיכה, עומר ורד, שרן ייני, מואנס דאבור, תמיר כחלון, דיאא סבע, קלמי סבן, מוסא קונאטה, רועי קהת, אורי כהן. לעומתם, אלי זיזוב וברק יצחקי נעדרו.

מאמצים במכבי תל אביב להכשיר את ברק יצחקי

אוהדי מכבי תל אביב. קובי אליהו
ראו בלייב רביעייה צהובה. אוהדי מכבי תל אביב/קובי אליהו

איוניר: "היינו צריכים להתרגל לתנאי האקלים בישראל"

הפתיחה לא בישרה טובות לצהובים, כשחלוץ ירושלים אדם מזרחי, האיש שהדיח את מכבי בשמינית גמר גביע המדינה ב-2007/8, העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-11 לאחר שנגח לרשת אחרי הגבהה מדודה. כ-20 דקות לאחר מכן הגיע השוויון הצהוב, כשרוברטו קולאוטי העביר כדור רוחב, ואלירן עטר איזן. במהלך המחצית הראשונה אף נרשמה התחממות בין שחקני שתי הקבוצות שהחליפו דחיפות.

מכבי המשיכה לשלוט ולתקוף במחצית השנייה, כש-10 דקות בתוכה היא זכתה בפנדל לאחר הכשלה על ישראלביץ' ברחבה. עטר בעט את הפנדל, הכניע את יניב בן ישי והעלה את מכבי ל-1:2. בדקה ה-64 כבש עטר את השלישי עם הקפצה נאה מעל בן ישי. בדקה ה-73, מוסא קונאטה, שנכנס כמחליף שתי דקות לכן, כבש את הרביעי אחרי בישול של מואנס דאבור, שגם נכנס כמחליף.

בתום שישה משחקי אימון, מכבי עם חמישה ניצחונות (ארבעה במחנה האימונים) והפסד אחד. בעוד ארבעה ימים יגיע זמנם של הצהובים להוכיח לאוהדי הקבוצה כי ההכנה הטובה לעונה הקרבה ובאה אולי תפתח בפני הקבוצה עתיד טוב יותר.

מאמן הקבוצה מוטי איוניר אמר לאתר הרשמי בתום הניצחון: "זה משחק הכנה אחרון לפני פתיחת העונה הרשמית, והיה לנו חשוב מאוד לקיים את המשחק הזה, גם כדי להשתחרר מהעומס שהצטבר במהלך מחנה האימונים וגם כדי להתרגל שוב לתנאי המשחק והאקלים החם בתקופה זו בארץ".

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully