וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: מאמצים להכשיר את ברק יצחקי

10.7.2011 / 11:42

הקפטן של הצהובים עדיין בספק למשחק מול לנקראן בליגה האירופית בשל פציעה במפשעה. איוניר: "כולם יקבלו הזדמנות"

ארבעה ימים לפני משחקה הרשמי הראשון של מכבי תל אביב מול חזאר לנקראן האזרית בסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית, ברק יצחקי עדיין בספק למשחק. הקפטן החדש של הצהובים סובל כבר שבוע מפציעה במפשעה, והחמיץ מספר אימונים במחנה הקבוצה בהולנד. גם אמש הסתפק יצחקי באימון ריצה קל בלבד בקרית שלום, ובצוות הרפואי של הקבוצה יעשו השבוע מאמצים להכשירו. יש לציין שהפציעה הנוכחית לא קשורה לפציעה בברכו שעלתה ליצחקי בהשבתה ממרבית העונה החולפת.

מה ניתן לצפות מאלי זיזוב העונה?

הערב תערוך מכבי תל אביב משחק אימון נגד הפועל ירושלים בקרית שלום. מי שלא צפוי ליטול חלק במשחק האימון הוא מאור בוזגלו, שחזר אומנם להתאמן עם הקבוצה אחרי שלא יצא איתה למחנה האימון, אולם הוא לא נמצא בתוכניות המקצועיות של הצהובים לעונה הקרובה. בוזגלו קיבל אמש רמז נוסף לעתידו כאשר נשאר מחוץ לחדר ההלבשה בזמן שהמאמן מוטי איוניר ערך אסיפה קצרה לפני האימון.

באסיפה שוחח איוניר עם שחקניו ואמר בין השאר: "כולכם תצטרכו להיות מאוד סבלניים, כי יש לנו סגל גדול וכולם יכולים לשחק בהרכב. יש כאן שחקנים שיפתחו במשחק אחד בהרכב ובמשחק הבא עשויים למצוא עצמם על הספסל או ביציע. תמשיכו לעבוד קשה ותתאזרו בסבלנות. אנחנו נכנסים לתקופה של משחקים גם באירופה וגם בארץ בגביע הטוטו ואחר כך בליגה וכולם יקבלו את ההזדמנות שלהם לשחק".

לאיוניר צפוי להיות כאב ראש לא קטן בעמדת הבלמים, כיוון שריף פרץ המריא לברצלונה, שם יעבור ניתוח לאיחוי הקרע ברצועה הצולבת בברכו, וגם אבי סטרול פצוע בברכו וייתכן ויצטרך גם הוא לעבור ניתוח שישבית אותו לתקופה ארוכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully