וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: מאור בוזגלו חזר להתאמן

הקשר שלא יצא עם הצהובים למחנה האימון בהולנד שב להתאמן עם חבריו לראשונה מאז וועדת המשמעת לפני שבועיים וחצי

האם אלי זיזוב יממש את הפוטנציאל במכבי תל אביב?

מאור בוזגלו נדרש לפנות את דירתו

שבועיים וחצי אחרי שעמד לוועדת משמעת פנימית בתוך הקבוצה והושעה לשבעה ימים על ידי הבעלים מיטש גולדהאר, חזר הערב (שבת) קשר מכבי תל אביב מאור בוזגלו להתאמן עם הקבוצה. ביום חמישי שבו הצהובים ממחנה האימונים שקיימו במירלו, הולנד, אליו לא יצא בוזגלו, שנשאר בארץ והתאמן לבדו בקרית שלום עם עוד מספר שחקנים שלא יצאו למחנה.

למרות חזרתו לאימונים, הודיעה מכבי תל אביב בצורה ברורה ביותר כי בוזגלו לא נמצא בתכניות המקצועיות שלה לקראת העונה הבאה, כאשר נציגיו ממשיכים לחפש לו קבוצה, ככל הנראה בחו"ל, שתקלוט אותו עוד בקיץ הנוכחי.

הצהובים החלו היום את ההכנות לקראת המשחק הראשון במסגרת סיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית מול חזאר לנקראן האזרית שיתקיים ביום חמישי הקרוב באצטדיון בבלומפילד (20:00, ספורט1). את המשחק ישפטו רביעיית שופטים יוונים. אלי זיזוב החולה לא התאמן היום וברק יצחקי שעדיין סובל מפציעה במפשעה הסתפק באימון ריצה. המאמן הלאומי לואיס פרננדז ועוזרו טל בנין ביקר באימון והחליפו מספר מילים עם מוטי איוניר.

הקשר/בלם הצעיר ריף פרץ המריא אמש לברצלונה וינותח השבוע בברכו אצל פרוספור רמון קוגט על מנת לטפל בקרע ברצועה הצולבת. תקופת ההיעדרות הצפויה עומדת על כ-6-7 חודשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully