וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: מאור בוזגלו נדרש לפנות את דירתו

המועדון הורה לקשר לעזוב את הדירה שהעמידו לרשותו. יעקב בוזגלו: "זו הפרה בוטה". מכבי: "לא מבינים על מה המהומה"

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

מאבק הכוחות בין מכבי תל אביב למאור בוזגלו נמשך. אחרי שהושעה וגם שמע באופן רשמי מהבעלים מיטש גולדהאר שהוא לא בתכניות המקצועיות לקראת העונה הקרובה, התבקש הערב (שני) מאור בוזגלו לפנות עד סוף החודש את הדירה אותה שכר עבורו המועדון.

מדובר בדירה השייכת לשחקן העבר אורן זיתוני, אותה העמידה מכבי תל אביב לרשותו של בוזגלו בהתאם לחוזה שנחתם לפני שלוש עונות. היום פנה זיתוני ליעקב בוזגלו ואמר לו כי מכבי תל אביב הודיעה שעל משפחת בוזגלו לפנות את הדירה עד סוף החודש. מי שגר בדירה הזו כרגע הם יעקב בוזגלו ורעייתו חני (הוריו של מאור), כאשר השחקן גר בדירה הזו יחד עם הוריו עד שהתחתן ולאחר מכן עבר לגור בדירה אחרת.

יעקב בוזגלו הגיב להודעת הקבוצה ואמר: "מכבי בטח תחפש לעשות לנו עוד דברים כפי שהשפילה אותנו במשך שלוש עונות. אנחנו שומרים קרוב לחזה את הפעולות בהן ננקוט אבל תהיה תגובה הולמת מצידנו. זה עצוב שככה הכל נגמר, אבל זו עובדה".

צ'רלי בוזגלו, עורך דינו של השחקן, אמר הערב לוואלה! ספורט: "לא מובן כיצד מכבי מוציאה את מאור מהדירה ומפרה את ההסכם, בעוד שגולדהאר טען במסיבת העיתונאים כי מכבי תכבד את הסיכום. על זה נאמר: מילים לחוד ומעשים לחוד".

במכבי תל אביב התייחסו בביטול להאשמות מצד משפחת בוזגלו ואמרו: "אנחנו בכלל לא מבינים על מה המהומה. אף אחד לא אמר שזורקים את מאור לרחוב. בסך הכל הודיעו לאורן זיתוני שחוזה ההשכרה בדירתו לא יחודש, כשהכוונה היא לעמוד בהסכם ולהקצות למאור דירה במקום אחר כפי שמובטח לו בחוזה. לא מובן על מה הייתה כל ההשתלחות מצד המשפחה, אבל ניתן להם לעשות את הדיבורים ולנו את המעשים. בדיבורים הם טובים מאוד".

בכל מקרה, כבר עתה ברור כי עם שובה של הקבוצה ממחנה האימונים בהולנד, צפויה הנהלת המועדון להפעיל את העונש על תנאי שניתן למאור בסך 30 אלף שקלים, וזאת בגין התבטאויותיו של אביו שכינס בשבוע שעבר מסיבת עיתונאים והתבטא כנגד המועדון.

התקרית הזאת ממחישה את מערכת היחסים בין משפחת בוזגלו למכבי תל אביב, שמתקשים לתקשר ונמצאים במתיחות גדולה. משפחת בוזגלו מגבירה את המלחמה הפסיכולוגית, בתקווה להשיג את כרטיס השחקן של מאור בחינם, בעוד במכבי מחכים שיעקב בוזגלו יעמוד בהבטחותיו הנחרצות, כשהצהיר לא פעם בעבר ש"אם רק ייתנו לי, אמצא למאור קבוצה בקלות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully