וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "אנחנו קבוצת נוער מחוזקת"

6.7.2011 / 11:01

ההפסד להפועל ראשל"צ גרם לקבוצה להכיר בגודל המשבר. שחקן: "אם משחררים שחקנים, עדיף לשחק בליגה הלאומית"

בית"ר ירושלים מתפוררת והעולם שותק

כך נראה הקיץ העצוב בתולדות בית"ר ירושלים

לידיעה הראשונית על מועמדותו של חן עזריאל למכבי חיפה

אווירת נכאים שררה אתמול (שלישי) בערב בבית"ר ירושלים. בתוך כל אי הוודאות והתחושות הלא טובות לקראת העתיד לבוא, קיוו במועדון שאולי סדרה של נצחונות במשחקי האימון קצת תעיר את המעורבים והאוהדים ואולי ניתן יהיה בכל זאת למצוא פתרון שישמור את הקבוצה בחיים. אלא שהמשחק החלש להחריד של בית"ר אמש, העובדה שכמעט ולא הגיעה למצבים וההפסד 1:0 להפועל ראשון לציון הביאה את אנשי המועדון והשחקנים להבין באופן ברור כי במידה והקבוצה תיאלץ למכור 2-4 שחקנים משמעותיים מהסגל הנוכחי על מנת להימנע מהליך משפטי, על המגרש יישאר סגל שלא תהיה לו את היכולת להישאר בליגה.

"אין החלטה שאפשר להרגיש איתה טוב, איך שלא מסתכלים על זה זה נראה רע", אמר גורם במועדון. "אם מסתכלים באופן אובייקטיבי אז כדי להישאר בליגה לא רק שאסור לשחרר שחקנים, אלא חייבים להחתים לפחות 3-4 שחקנים נוספים. כואב הלב על דוד אמסלם, הוא מתחיל קריירת אימון וכמו שזה נראה עכשיו הולך ליפול לבור שלא יוכל לצאת ממנו".

אם לפני יומיים החלו בבית"ר לחשוב בצורה רצינית על מכירת מספר שחקנים כדי להציל את המצב, המשחק אתמול הדליק נורה אדומה. אנשים איתם שוחח איציק קורנפיין הבינו מהיו"ר כי זה ימתין עד לסוף השבוע בתקוה למצוא רוכש או משקיע ובמידה וזה לא יקרה, יילך להליך משפטי בכל הכוח. "לא נתפלא אם קורנפיין גם יירד בסוף מהמכירה של חן עזריאל לחיפה", הסבירו. "כולם מבינים שכרגע אין קבוצה בבית"ר ואם היא בכל מקרה תרד ליגה, אולי באמת עדיף שזה יקרה דרך הקפאת הליכים ואולי גם בעלים חדש שיקבל את הקבוצה ללא חובות".

מי שנלחצו לא פחות מהמשחק אמש היו השחקנים. ציפייה גדולה היתה בקרב השחקנים לקראת המשחק, אך לאחריו נראה כי כולם התפכחו, כאשר אחד מהם אמר: "המצב רע מאוד. אנחנו לא נראים כקבוצה שתוכל להתמודד. כרגע אנחנו קבוצת נוער מחוזקת ואני שומע פה שמדברים על שחרור של שלושה שחקנים לפחות והמשמעות של זה היא ירידת ליגה. אם משחררים שחקנים עדיף לבקש להתחיל את העונה בלאומית, שאולי ננסה לחזור יותר מהר לליגת העל בעונה הבאה ונחסוך שנה. צריך להתפלל שיבוא מושיע וישים כאן כסף. אחרת, אני לא רוצה לחשוב לאן זה הולך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully