וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימון: בית"ר ירושלים הפסידה 1:0 להפועל ראשון לציון

5.7.2011 / 19:46

על רקע חוסר הוודאות ששורר במועדון, הקבוצה של דוד אמסלם ערכה משחק ראשון ונכנעה לשער של דודו אברהם בדקה ה-18. אוהדי הקבוצה פרצו למגרש ופונו בהתערבות כוחות האבטחה

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בית"ר ירושלים מתפוררת, והעולם שותק

בית"ר ירושלים בסכנת הכחדה, חמי אוזן צועק הצילו

"לבית"ר יש כסף, למה היא לא משלמת משכורות?"

חוסר הוודאות סביב עתידה של בית"ר ירושלים לא מונע ממנה להמשיך ולהתכונן מקצועית לעונת 2011/12. הקבוצה ערכה היום (שלישי) משחק אימון ראשון ופגשה את העולה החדשה, הפועל ראשון לציון, אבל נראה שיש לה עוד הרבה על מה לעבוד אחרי הפסד 1:0. את השער היחיד במשחק הבקיע דודו אברהם בדקה ה-18.

עבור ראשון לציון, שהפסידה בשנה שעברה בשמינית גמר גביע המדינה לבית"ר ירושלים 2:0, מדובר היה במשחק אימון שלישי אחרי שהכתומים מעיר היין כבר ניצחו 2:3 את מכבי תל אביב וגברו 0:1 על בני יהודה. מאמן בית"ר ירושלים, דוד אמסלם, עלה למשחק עם הרכב חסר וללא תומר בן יוסף, סטיבן כהן, אבי ריקן וגל לוי. חן עזריאל, שעשוי לעבור למכבי חיפה, פתח בחוד יחד עם עמית בן שושן. בראשון לציון, אלביס משיץ', הבלם הבוסני שסובל מלב מוגדל, עבר בדיקה הבוקר שבה התברר כי הוא כשיר לשחק, והוא אף פתח בהרכב של ניסן יחזקאל. דייויד גומז ואסף כהן שיחקו בחוד של הכתומים.

אוהדי בית"ר ירושלים פורצים למשחק האימון מול הפועל ראשון לציון. קובי אליהו
חתומים על הרגע המעניין ביותר במשחק. אוהדי בית"ר פורצים לדשא בדקה ה-70/קובי אליהו

"זו תהיה מכה קשה אם נתחיל במינוס תשע נקודות"

בסיום המשחק, התקשה הקפטן אבירם ברוכיאן להתייחס לעתידה של הקבוצה, ואמר: "אנחנו לא יודעים מה יהיה בעתיד, נראה לי שגם איציק קורנפיין לא יודע. אנחנו מקווים שיהיה טוב, שיבואו עוד שחקנים, אנחנו מחכים לבשורות טובות. סימני השאלה לא גורמים נחת לשחקנים, וזה לגיטימי, אבל לזכותם של השחקנים צריך להגיד שהם נותנים הכל ולקחו את כל הסיפור הזה כמו מקצוענים ובית"ריים אמיתיים. צריך לתת זמן ולראות מה יהיה בשבועיים הקרובים. זו תהיה מכה קשה אם נתחיל את העונה במינוס תשע נקודות, נקווה שזה לא יקרה".

באופן אישי נשאל ברוכיאן לגבי ההרגשה שלו במידה ויקבל הודעה כי המועדון נאלץ למכור אותו ושחקנים נוספים, ואמר: "אני לא רוצה לחשוב על מצב שיגידו לנו שצריכים למכור אותנו, אני מקווה שזה לא יקרה. אם זה יהיה אפשרי, אני ארצה להיות כל החיים בבית"ר ירושלים".

מנגד, מאמן העולה החדשה ניסן יחזקאל נראה מרוצה מיכולת קבוצתו ותוצאותיה הטובות במשחקי האימון עד כה. "הנצחונות והתוצאה הסופית לא חשובה מבחינתי, חשוב שהשחקנים נראים טוב ומתקדמים ונקווה להמשך טוב", אמר יחזקאל. "מתחילה להתחבר פה קבוצה שמשחקת כדורגל יפה, חיובי, מגיעה להמון מצבים. לתחילת עונה זה בכלל לא רע. אני יכול לחשוש רק מדבר אחד - שלא נגיע לשיא מוקדם מדי, אבל אנחנו עם היד על הדופק ויהיה בסדר".

מהלך המשחק

כבר בדקה ה-18 הובקע השער היחיד במשחק אחרי שקובי מוסא הגביה כדור מהאגף השמאלי וניצל את השמירה הרעה על דודו אברהם, שהצליח להקדים את אריאל הרוש, ונגח מקרוב. ראשון לציון הגיעה לעוד כמה הזדמנויות בהמשך כשגומז ואברהם איימו על השער, אבל לא הצליחו להבקיע.

במחצית השנייה בן שושן ירד לספסל על חשבון עדן נחמני, שתפס את מקומו בהרכב, אבל בית"ר התקשתה לייצר מצבים. האירוע הבולט ביותר במחצית הזו הייתה בדקה ה-70 כאשר כמה עשרות אוהדים של בית"ר פרצו לכר הדשא. רק כעבור כחמש דקות, כאשר פונו כל האוהדים מהמגרש על ידי כוחות האבטחה, חודש המשחק והגיע לסיומו ללא שערים נוספים.

הרכבים

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, אלי דסה, משה מישאלוב, מתן בראשי, אביתר ברוכיאן, דן איינבינדר, קובי מויאל, אבירם ברוכיאן, שי חדד, חן עזריאל, עמית בן שושן.

הפועל ראשון לציון: אוהד כהן, קובי מוסא, גיא משפתי, אלביס משיץ', אופיר צדוק, איתי אלקסלסקי, דודו אברהם, ריף מסיקה, אסי בלדוט, דייויד גומז, אסף כהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully