וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: חיים מגרלשווילי חתם לשנתיים

6.7.2011 / 15:38

המגן השמאלי ירוויח כ-100 אלף דולר לעונה. מימון יחזור להתאמן. הפערים בין הירוקים לבית"ר לגבי עזריאל מצטמצמים

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

שחר וקורנפיין ינסו לסגור את עסקת עזריאל

לידיעה הראשונית על מועמדותו של עזריאל

חיים מגרלשווילי חתם היום (רביעי) לשנתיים בעלות של כ-100 אלף דולר לעונה במכבי חיפה, זאת לאחר שסוכניו, גלעד קצב ועידן כסיף, נפגשו עם ראשי חיפה והמגן השמאלי עבר בדיקות רפואיות. הירוקים היו נחושים להחתים את מגרלישווילי עד יום חמישי בערב, וכעת, כאשר המשימה הושלמה, ייכלל השחקן בסגל לליגת האלופות. כך או כך, מגרלישווילי יפתח את העונה על הספסל, כשטאלב טואטחה יקבל את המפתחות בהרכב הראשון.

מגרלשוילי (29) הגיע למכבי חיפה מהיריבה העירונית ב-2004, ושיחק בשורותיה עד 2007. לאחר מכן יצא המגן השמאלי לויטסה, אך לאחר שלא הירבה לשחק בליגה ההולנדית שב לישראל וחתם במכבי תל אביב. בקיץ שעבר הצטרף למכבי פתח תקוה ורשם 12 משחקים במדי המלאבסים, לפני שנדד לקפריסין וחתם באלקי לרנקה. לזכותו רשומות עד כה 66 במכבי חיפה.

הצוות הרפואי של מכבי חיפה הודיע לבלם שי מימון כי בניגוד לתחזיות, לפיהן הוא ייעדר חודש וחצי, הוא יוכל לחזור לאימוני ריצה כבר מחר (חמישי) למרות שהושבת לשבועיים בלבד, ובקרוב מאוד יוכל לשחק. הסיבה לכך: מבדיקה חוזרת שביצע המועדון עולה כי השחקן לא סובל משבר בחוליה בגב התחתון. לאור ההתפתחויות הללו, הפועל באר שבע ומכבי פתח תקוה שכבר גיששו בעניינו עשויות לפנות אליו בקרוב מאוד.

במועדון ממשיכים לחפש חלוץ זר שיחליף את ולדימיר דבאלישווילי וצפויים להחתים עד מחר (חמישי) את החלוץ חן עזריאל, זאת במידה ויושג סיכום סופי בין הנשיא יעקב שחר ליו"ר בית"ר ירושלים, איציק קורנפיין, כאשר הפערים בין הצדדים מצטמצמים. בבית"ר ירושלים טענו אתמול כי הפועל תל אביב הציעה בעבר מיליון דולר על השחקן, אך האופציה הזאת אינה קיימת מאחר ועומר דמארי חתם אצל האדומים ולכן נראה כי הסכום ינוע סביב 800 אלף דולר. לעזריאל יוצע חוזה של שלוש או ארבע שנים, במהלכו ישתכר כ-120 אלף דולר לעונה, לא כולל מענקים. בחיפה שקלו אתמול לפנות לשלומי ארבייטמן במקרה שעזריאל לא יחתום בקבוצה.

נוופור וחרובלר ממתינים לתשובות

אלישע לוי ממשיך לבחון אלטרנטיבות שונות בנוגע לחלוץ זר. החלוצים אוצ'ה נוופור (ניגריה), וברדלי חרובלר (דרום אפריקה) כבר הוצעו ומחכים לסיכום של סוכנם בנוגע להגעתם ארצה. בחיפה מעריכים שהקבוצה תפתח את סיבוב המוקדמות הראשון עם דבאלישווילי, ובשלב הבא, אם תעבור את בוראץ הבוסנית, יצטרף חלוץ זר במקומו.

לוי אמר למקורביו בקבוצה כי הוא מעדיף לבחון שחקנים לפני שיקבל החלטה, אם כי חלק מהשמות שהוצעו לאלון חרזי לא מוכנים להגיע למבחנים. הצוות המקצועי של מחלקת הנוער שוחח עם הקשר הליטאי מרטינס דפקוס, שטען כי הוא מצפה להשתלב כבר העונה בקבוצה הבוגרת.

חיפה שבה היום לארץ בטיסה ישירה ממינכן אחרי שערכה אתמול את האימון המסכם שלה ללא מוחמד גדיר, שיעבור ביום שישי בדיקת MRI. מחר תערוך הקבוצה את מסיבת העיתונאים הרשמית לקראת פתיחת העונה במלון לאונרדו בכניסה לעיר.

עדכון ראשון: 10:01

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully