וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר וקורנפיין ינסו לסגור את עסקת חן עזריאל

5.7.2011 / 10:32

השניים ישוחחו במטרה לסכם את דמי ההעברה. למגרלשווילי הוצע חוזה לשנתיים. חרובלר ממתין לזימון למבחנים בקבוצה

כל החדשות על מכבי חיפה בוואלה! ספורט

נשיא מכבי חיפה יעקב שחר ינסה להגיע היום (שלישי) לסיכום עם יו"ר בית"ר ירושלים איציק קורנפיין, באשר למכירת חן עזריאל. החלוץ מרוויח 60 אלף דולר בבית"ר, ואם ההעברה תסוכם הוא צפוי להרוויח פי שניים, 120 אלף דולר לעונה, בחוזה לשלוש או ארבע עונות.

כזכור, אתמול שוחחו נציגים מחיפה עם סוכנו של השחקן דודו דהאן כדי לקדם את ההעברה, אבל האחרון הודיע כי הוא מחכה להחלטה של קורנפיין. תנאי השכר של עזריאל לא יהוו מכשול וכל שנותר הוא לסכם את דמי ההעברה.

ללא קשר אליו, בחיפה אישרו כי הוציאו כבר בשבוע שעבר ויזה לחלוץ הניגרי אוצ'ה נוופור, שעשוי להגיע למבחנים בישראל. אלישע לוי עדיין מחפש מחליף לוולדימיר דבאלישווילי ואין קשר בין עסקת עזריאל לרצון להחליפו. דבאלשיווילי כבש אתמול שער במשחק ההפסד 2:1 לדינמו בוקרשט, שנעל את המחנה. אגב, גם מועמדותו של חלוץ נבחרת קוסטה ריקה ג'ואל קמפבל עדיין על הפרק.

גם החלוץ הדרום אפריקאי בראדלי חרובלר (23) ממתין לתשובה ממכבי חיפה לגבי הגעה למבחנים. "אנחנו ממתינים שהמועדון יודיע לנו מתי הם צריכים אותו למבחנים. עדיין לא הודיעו לנו דבר, אבל אני מאמין שנדע מה קורה עד סוף השבוע או תחילת השבוע הבא", אמר סוכנו של השחקן, ג'ייסון ריין בראיון לתקשורת בדרום אפריקה. חרובלר עצמו הוסיף: "השארתי הכל לטיפול הסוכן ואני מקווה שהכל יסתדר בקרוב".

החלוץ נהנה מעונה מצוינת, בה כבש 13 שערי ליגה במדי פלאטינום סטארס. לאחרונה חזר חרובלר לאימונים עם הקבוצה, אך הוא מעוניין לעזוב לחו"ל כשמכבי חיפה היא האופציה המועדפת מבחינתו.

הקבוצה צפויה לחזור מחר (רביעי) בשעות הצהריים לישראל ומחרתיים תכנס מסיבת עיתונאים לרגל פתיחת העונה. המגן השמאלי חיים מגרלשווילי קיבל הצעה לחתום לשנתיים בקבוצה, אבל הפגישה הרשמית תתקיים רק היום במטרה לסכם את ההעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully