וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נציגיו של מסיללה קיבלו פניות מוויטסה וטוונטה

הירוקים עושים מאמצים למכור את המגן השמאלי, כאשר גם גנק ולסטר מועמדות. מימון נפצע בגרמניה ועשוי לחזור למכבי חיפה

בלמה של מכבי חיפה שי מימון נפצע במהלך מחנה האימונים של איינטרכט פרנקפורט, בשורותיה הוא נבחן בימים האחרונים. למרות שהרשים בחלק ממשחקי האימון של הקבוצה הגרמנית, מימון עשוי לחזור בסופו של דבר למכבי חיפה, שמחפשת בלם נוסף על רקע פרישתו של אריק בנאדו. בכל מקרה, מימון ייפגש עם מנכ"ל מכבי חיפה איתמר צ'יזיק ויבקש הבהרות בנוגע למעמדו.

כזכור, מימון יצא לפני מספר ימים להיבחן בגרמניה ושהה יחד עם פרנקפורט במחנה אימונים בזלצבורג, כשהמטרה הייתה להחתימו על חוזה ארוך טווח בקבוצה. במהלך השבוע האחרון נפצע מימון ולכן לא שותף במשחק אימון של הקבוצה מול קושיצה, שאמור היה להיערך אתמול. כעת ינסו בחיפה להחזירו.

התקשורת הגרמנית דיווחה אמש (רביעי) כי מימון לא יחתום בקבוצה. המנהל הספורטיבי של המועדון צוטט כשאמר: "זה מעצבן. רצינו לבחון אותו מול קושיצה, אבל הוא נפצע". בסביבתו של השחקן אישרו כי על פי ההערכות הוא ייעדר מספר שבועות.

שראנוב ובוליאט התאמנו, פיליאבסקי נטש את האימון

ובינתיים ממשיך חוסר הוודאות סביב עתידו של פיטר מסיללה, שמחוזר על ידי לא פחות מארבע קבוצות אירופאיות שמעוניינות לרכוש אותו. נציגיו של המגן הדרום אפריקאי קיבלו אתמול פניות רשמיות מטוונטה ו-ויטסה ארנהיים, ובחיפה מקווים שבקרוב תתקבל פנייה רשמית גם לקבוצה. כזכור, גם גנק הבלגית הוזכרה כמועמדת לקלוט אותו, ובחיפה טוענים כי לשחקן יש הצעה מלסטר, כשתוך 48 שעות אמורה להתקבל הכרעה בנוגע לעתידו.

השוער בויאן שראנוב והבלם יוריצה בוליאט התאמנו, בעוד שהבלם האוקראיני אנדריי פיליאבסקי נטש את האימון באמצע בגלל כאבים. ויאם עמאשה לא התאמן מכיוון שהצוואר שלו תפוס, בעוד שדלה ימפולסקי ביקש להגיע רק לאימון אחר הצהריים בגלל סידורים אישיים. במכבי חיפה יערכו אחר הצהריים את אימון הבכורה לעיני האוהדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully