וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: בוליאט עשוי לחתום השבוע, שראנוב מתקרב

13.6.2011 / 22:54

הבלם הקרואטי נמצא בדרך לאלופה, שהגיעה להבנות גם עם קבוצתו של השוער הסרבי. בחיפה בודקים אפשרות לרכוש את כרטיסו של חן עזריאל

האם מכבי חיפה מתקרבת להחתמת שחקן רכש ראשון לקראת עונת 2011/12? התקדמות גדולה נרשמה בעניינו של הבלם הקרואטי יוריצה בוליאט, שעשוי לחתום עד סוף השבוע בקבוצה. בנוסף הגיעה האלופה להבנות עם קבוצת OFK בלגרד הסרבית באשר להעברתו של השוער בויאן שראנוב, ולאחר ההתקדמות המשמעותית בין הקבוצות כל שנותר לסכם כרגע הם תנאיו של השוער בן ה-23.

לאור העובדה שבסגל של מכבי חיפה ארבעה זרים - פיטר מסיללה, אנדריי פיליאבסקי, סיידו יאיא ו-ולדימיר דבאלישווילי - ועוד שניים עשויים להצטרף ולסבך את העניינים, במועדון בודקים כעת אפשרויות שונות לחזק את הקבוצה בשחקנים ישראלים.

אחת מהאפשרויות שחיפה בדקה בימים האחרונים היא רכישת כרטיסו של חלוץ בית"ר ירושלים, חן עזריאל, שמחזיק בחוזה בקבוצה מהבירה. כרגע נראה כי בימים הקרובים בחיפה ימשיכו לבדוק את הנושא.

שחקן אחר של הקבוצה מהבירה שעשוי לעשות את הדרך צפונה הוא השוער אריאל הרוש, כאשר חיפה לא מתמקדת רק בשראנוב ומנהלת מו"מ חשאי גם עם דלה איינוגבה מבני יהודה. מבית"ר ירושלים נמסר בתגובה: "אריאל הרוש וחן עזריאל הם שחקנים תחת חוזה ואין כוונה למכור אותם".

עוד בכפר גלים: סלטיק הסקוטית וקלאב ברוז' וסטנדרד ליאז' הבלגיות, מעוניינות בקשר הקבוצה ונבחרת ישראל, ליאור רפאלוב, אך במכבי חיפה ציינו הערב כי לא התקבלה שום הצעה רשמית. נציגים של השלוש אמורים להגיע בימים הקרובים לישראל על מנת להאיץ את המו"מ. יש לציין שהקבוצות הללו מביעות עניין ברפאלוב מזה זמן רב, אך כעת נראה שהן מתכוונות להגביר את המאמצים להחתימו.

כזכור, לאחרונה הצהיר יעקב שחר שהוא לא ישחרר את רפאלוב גם תמורת סכום של חמישה מיליון יורו. רפאלוב ששהה עם נבחרת ישראל במחנה אימונים לקראת המשחק נגד נבחרת לטביה, טען שהוא מתכוון לשוחח עם שחר בניסיון להשיג שחרור. לאורך העונה כולה לרפאלוב היה ברור שהוא מעוניין לעבור לאירופה ובשל ההצהרה של שחר נקבעה פגישה בין הבעלים לבין הקשר.

בינתיים, עוד לפני שהגיעו שחקני הרכש, כ-2,000 אוהדים כבר רכשו מנויים והבטיחו את מקומם במשחקי הבית של הקבוצה בעונה הבאה. במכבי חיפה מרוצים מאוד מקצב המכירה, שהחלה רק לפני שלושה שבועות.

(עדכון ראשון: 9:09)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully