וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דראפט ה-NBA: הולכים אל הלא נודע

הדראפט שייערך הלילה יציג מעט כוכבים לעתיד, והרבה שמות מסקרנים אך לא מוכחים. רק לגבי הבחירה הראשונה אין מחלוקת

שעתן הגדולה של נמושות ה-NBA תגיע הלילה (בין חמישי לשישי) עם חגיגת הדראפט השנתית. אלא שהבציר של דראפט 2011 נחשב לאחד החלשים ביותר בשנים האחרונות, לאחר שמאגר הכשרונות המוגבל ממילא שעמד לבחירה הצטמצם עוד יותר בעקבות החלטותיהם של האריסון בארנס מצפון קרוליינה וג'רד סאלינג'ר מאוהיו סטייט להמשיך לעונה נוספת בקולג', למרות שכל אחד מהם היה יכול להיות מועמד לבחירה הראשונה.

אז בניגוד לשנים הקודמות מבחר הסופרסטארים הפוטנציאליים לא מרשים, אבל מה שיכול להפוך את הלילה למעניין במיוחד הם הטריידים המשמעותיים המסתמנים. כמו בכל דראפט גם השנה יחליפו הקבוצות אינספור בחירות ושחקנים עוד בזמן שדייויד סטרן יקריא את שמות הנבחרים, כשהפעם השמועות מדברות על שמות כמו פאו גאסול, טוני פארקר ואנדרה איגודלה שעשויים למצוא את עצמם בקבוצה אחרת כבר הלילה ולגנוב את ההצגה מהמצטרפים החדשים לליגה הטובה בעולם.

כל השמועות העדכניות לטריידים בערב הדראפט

שחקן מכללת דיוק קיירי אירווינג מול שחקן מכללת מישיגן ג'ורדן מורגן. רויטרס
11 משחקים בלבד בקריירת מכללות קצרה במיוחד. אירווינג/רויטרס

בבחירה הראשונה, בה זכתה קליבלנד, צפוי להילקח קיירי אירווינג, רכזה של מכללת דיוק. הפרשמן המסחרר (19, 1.88 מ') הספיק לרשום 11 משחקים בלבד במדי השדים הכחולים בגלל פציעה שהשביתה אותו לשלושה חודשים, אך הכשרון הגדול שהראה בקריירת הקולג'ים הקצרצרה שלו ולפניה בימיו בתיכון הספיק לו על מנת למצב את מעמדו כשחקן הטוב ביותר בדראפט הנוכחי.

הקאבס החבולים, שעדיין מלקקים את הפצעים מעזיבתו של לברון ג'יימס, יקוו שאירווינג, שהגדיר את עצמו השבוע כשילוב בין כריס פול לצ'ונסי בילאפס, יעזור להם לפתוח דף חדש, כשפרט אליו הם יזכו לבחור גם במקום הרביעי.

מינסוטה, שתבחר שנייה, תהמר על פי ההערכות על דרק וויליאמס. הפורוורד של אריזונה היה אחד הקלעים היעילים במכללות העונה והפגין אתלטיות מרשימה ויד רכה מכל הטווחים, אבל סקאוטים רבים כבר מיהרו להגדיר אותו כטווינר, שלא מספיק זריז לעמדת הסמול פורוורד ולא מספיק חזק לעמדת הפאוור פורוורד, ונראה שבכל דראפט אחר הוא לא היה מועמד לבחירה כל כך גבוהה.

אחד מסימני השאלה הגדולים של הדראפט הוא אינס קאנטר, סנטר טורקי בן 19 שהיה אמור לשחק העונה בקנטאקי אך קורקע למשך כל העונה בשל חקירת ראשי ה-NCAA ששללה את מעמדו כחובבן מאחר וקיבל תשלום מפנרבחצ'ה במדיה שיחק לפני שנתיים. קאנטר עשוי להיבחר כבר במקום השלישי על ידי יוטה, שתשקול ללכת על שני אירופאים מבטיחים אחרים - הסנטר הליטאי יונאס ולצ'יונאס מריטאס וילנה והפורוורד הצ'כי יאן וסלי מפרטיזן בלגרד.

הבאים בתור

ברנדון נייט, שסחב את קנטאקי עד לפיינל פור, שבדומה לג'ון וול, טייריק אוונס ודרק רוז לפניו השלים שנה אחת בלבד תחת ג'ון קאליפרי, סומן על ידי לא מעט מומחים כבעל פוטנציאל כוכבות גדול עוד יותר מזה של אירווינג, וטורונטו תוכל לגנוב אותו במקום החמישי בהנחה שקליבלנד לא תבחר גארד נוסף בבחירה הרביעית.

מלך הסלים של המכללות, ג'ימר פרדט, נחשב עד לפני כמה שבועות למועמד לעשירייה השנייה, אך אחרי שהרשים במבדקים שערך במספר קבוצות הוא עשוי לזנק עד הבחירה השביעית, ששייכת לסקרמנטו, בעוד שהניקס שמעוניינים מאוד ביד הזהב שלו כבר מתכננים טרייד שיקדם אותם מהבחירה ה-17 על מנת לזכות בו.

קמבה ווקר, שהוליך במו ידיו את קונטיקט לזכייה נפלאה באליפות המכללות, הרשים פחות במבדקים בשבועות האחרונים, אך גם הוא מסוגל להסתנן לאחת מעשרת הבחירות הראשונות. שמות מעניינים נוספים שיקוו להפוך לבחירות לוטרי הם התאומים מרכוס ומרקיף מוריס מקנזס, טריסטן תומפסון וג'ורדן המילטון מקנזס, והפורוורד המוערך קאווי לאונרד מסן דייגו סטייט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

סדר הבחירה המלא בסיבוב הראשון

1. קליבלנד
2. מינסוטה
3. יוטה
4. קליבלנד
5. טורונטו
6. וושינגטון
7. סקרמנטו
8. דטרויט
9. שארלוט
10. מילווקי
11. גולדן סטייט
12. יוטה
13. פיניקס
14. יוסטון
15. אינדיאנה
16. פילדלפיה
17. ניו יורק
18. וושינגטון
19. שארלוט
20. מינסוטה
21. פורטלנד
22. דנבר
23. יוסטון
24. אוקלהומה סיטי
25. בוסטון
26. דאלאס
27. ניו ג'רזי
28. שיקגו
29. סן אנטוניו
30. שיקגו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully