וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיבן ג'קסון ואודריך במילווקי, ג'ון סלמונס בסקרמנטו

כספי לא מעורב בעסקה משולשת בין הקינגס, הבאקס ושארלוט. הבובקטס יקבלו את הבחירה השביעית בדראפט ואת קורי מגטי

מה ניתן לצפות מדראפט 2011?

דראפט 2011 ייצא לדרך הלילה (בין חמישי לשישי), והליגה כמרקחה. גם העובדה כי הדראפט עצמו מסתמן כאחד החלשים בשנים האחרונות, לא מפריעה למרבית קבוצות הליגה לנהל שיחות חשאיות וקצת פחות חשאיות בנוגע לטריידים אפשריים. חלק מהקבוצות רוצות לבחור גבוה יותר, חלק מוכנות לוותר על הבחירות שלהן, חלק חושקות בשחקנים וותיקים יותר ואחרות מעוניינים לנצל את המציאות הנוכחית כדי לשפר את מצבן הכלכלי. כך או כך, השעות הקרובות אמורות להיות מאוד מעניינות בליגת הכדורסל הטובה בעולם. הנה השמועות העדכניות לזמן זה.

הבעלים של קליבלנד קבאלירס דן גילברט. רויטרס
הקבוצה שלו תיבנה מחדש הלילה, אבל מה עוד יקרה בליגה? דן גילברט/רויטרס

העברות

* בעסקה הראשונה שהושלמה הערב, ביצעה סקרמנטו טרייד משולש עם מילווקי ושארלוט. בימים האחרונים הוזכר עמרי כספי כמועמד לעבור בטרייד, אך העסקה הנוכחית לא כוללת אותו. על פי הדיווח, סקרמנטו מוותרת על הבחירה השביעית ועל בנו אודריך, ומקבלת תמורתם את ג'ון סלמונס (ששיחק בעבר בקבוצה) והבחירה העשירית. מילווקי נפרדת מסלמונס, קורי מגטי והבחירה העשירית, תמורת סטיבן ג'קסון, אודריך, שון ליבינגסטון והבחירה ה-19. ולבסוף, הבובקטס שולחים את קפטן ג'ק וליבינגסטון ומקבלים את הבחירה השביעית וקורי מגטי.

ביקורת מסוימת נשמעה ברחבי הליגה על הצד של הקינגס בעסקה, שכן על פי דיווחים סקרמנטו דחתה את הצעתה של סן אנטוניו שהיתה מוכנה להעביר את טוני פארקר וריצ'ארד ג'פרסון לקליפורניה בתמורה לבחירה השביעית בדראפט ועמרי כספי. במקום זאת, הקינגס קיבלו את ג'ון סלמונס, שבמבט מעט פרובינציאלי אמור לגזול מהישראלי לא מעט דקות בעמדת הסמול פורוורד. השלכה נוספת עשויה להיות בחירתו של ג'ימר פרדט הפופולארי במקום העשירי בדראפט, לאחר שקמבה ווקר ככל הנראה ייבחר קודם לכן והקינגס זקוקים אנושות לרכז.

סטיבן ג'קסון, שארלוט בובקאטס. AP
קפטן ג'ק נוסע לוויסקונסין. ג'קסון/AP

שמועות

* רשת 'ספורטס אילוסטרייטד' דיווחה כי לוס אנג'לס לייקרס ופילדלפיה שוחחו על עסקת חליפין שתשלח את אנדרה איגודאלה להוליווד, בעוד לאמר אודום ושחקן נוסף (שמו של רון ארטסט הועלה) יעשו את הדרך ההפוכה. איגודאלה הוזכר כמועמד גם למינסוטה, שמנסה להיפטר מהבחירה השניה בדראפט.

* אמש טענו בארצות הברית כי הלייקרס הציעו לטימברוולבס את למאר אודום בתמורה לבחירה השניה שצפויה להיות דרק וויליאמס, אך עיתון ה'לוס אנג'לס טיימס' מדווח כי מינסוטה דחתה את העסקה ודרשה במקום הפורוורד השמאלי את אנדרו ביינום או פאו גאסול.

* עסקה נוספת שהוזכרה בנוגע לאלופה היוצאת היא מעברם של אודום ושנון בראון לגולדן סטייט בתמורה למונטה אליס, אך על פי רשת CBS המגעים לא התקדמו לשום מקום. גם שיקגו מעוניינת בקומבו גארד המוכשר של הווריירס, אך התעקשותה שלא לוותר על ג'ואקים נואה ככל הנראה תמנע עסקה אפשרית.

שחקן לוס אנג'לס לייקרס למאר אודום. Harry How, GettyImages
בדרך החוצה מהלייקרס? אודום/GettyImages, Harry How

* סן אנטוניו ופורטלנד כבר סיכמו על עסקה שנפלה ממש ברגע האחרון. על פי דיווחים, הספרס התכוננו לשלוח את טוני פארקר והבחירה ה-29 בדראפט לפורטלנד, תמורת אנדרה מילר, ניקולה באטום והבחירה ה-21. מה שלבסוף מנע את העסקה מלצאת לפועל היה הדרישה של הספרס לשלוח גם את ריצ'ארד ג'פרסון לאורגון.

* אנדרה מילר מעורב גם בעסקה פוטנציאלית שתשלח אותו לאורלנדו בצירוף הבחירה ה-21 של הבלייזרס, שיקבלו בתמורה את ג'אמיר נלסון.

* קליבלנד מחזיקה בבחירה הראשונה והרביעית בדראפט, אך על פי דיווחים היא עובדת קשה על מנת להשיג בחירת לוטרי נוספת, בעיקר בזכות חריגת שכר של 14.5 מיליון דולר אותה השיגה בעונה שעברה.

* על פי דיווחים עדכניים בארצות הברית, קליבלנד צפויה לקחת בבחירה הרביעית את יונאס ולנצ'יונאס הליטאי, שמחזיק בסעיף שחרור מאוד גבוה ובכל מקרה לא ישחק ב-NBA בעונה הבאה.

שחקן פורטלנד טרייבלייזרס, אנדרה מילר. Ronald Martinez, GettyImages
לא בטוח שיסיים את הלילה בפורטלנד. אנדרה מילר/GettyImages, Ronald Martinez

* ג'וש סמית' הוא שם חם בשוק כבר מספר שבועות. ב'יאהו' טוענים כי אטלנטה מעוניינת להעביר את הפורוורד האתלטי למינסוטה בתמורה לבחירה השניה, שכן הם מאוד מעוניינים באינס קנטר הטורקי.

* מספר קבוצות וביניהם הלייקרס, ניו יורק ומילווקי מביעות עניין ברכז הקאבס, רמון סשנס, שלא צפוי להישאר לאחר הבחירה הצפויה בקיירי אירווינג.

* דנבר מוכנה לוותר על ריימונד פלטון והבחירה ה-22 בדראפט על מנת לקבל את אחת מעשר הבחירות הראשונות.

* ופיניקס מצידה מוכנה לוותר על רובין לופז ועשויה לשלוח את הסנטר הצעיר בצירוף בחירת הסיבוב הראשון שלה בתמורה לבחירה גבוהה יותר.

* על פי דיווחים אחרונים בארה"ב, סקרמנטו צפויה לבצע טרייד כלשהו על הבחירה השביעית בדראפט אותה היא מחזיקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully