וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס: "אני מאמין שדלה איינוגבה יישאר"

16.6.2011 / 12:15

מאמנה החדש של בני יהודה אופטימי לגבי הישארותו של השוער הניגרי. אג'יי ינחת וייבחן. מאמצים לסגור עם חדד, חרמון הוצע

בני יהודה תפתח את אימוניה לקראת העונה הקרובה ביום ראשון תחת הדרכתו של יוסי אבוקסיס, שחתם השבוע על חוזה לעונה אחת. המנכ"ל משה דמאיו עושה בימים אלה מאמצים גדולים כדי לסכם את חוזיהם של השחקנים שסיימו חוזה ואבוקסיס מעוניין שיישארו לעונה נוספת.

אבוקסיס עושה כל שביכולתו כדי להשאיר במיוחד את דלה איינוגבה שמבוקש בהפועל תל אביב. בשלב זה קיימים פערים כספיים גדולים בין המועדונים ואופציית הישארותו של איינוגבה בהחלט קיימת, אם כי אינה גבוהה. מחר (שישי) ינחת בארץ השוער הגנאי דניאל אג'יי, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט. השוער הגנאי הצעיר, שחקנה של ליברטי הגנאית ונבחרת גאנה הצעירה, יגיע לשבוע מבחנים אצל יעקב אסייג, ואם ירשים, הוא צפוי להצטרף למדים הזהובים. במידה ואיינוגבה יישאר בסופו של דבר בבני יהודה, קיימת אפשרות שאג'יי יירכש כהשקעה ויושאל לקבוצה אחרת בארץ.

שחקן נוסף אותו רוצים בבני יהודה לראות גם בעונה הקרובה הוא הבלם אביב חדד. ביומיים האחרונים התנהלו שיחות רבות גם עם דודו דהאן, שמייצג את הבלם, כשבשלב זה יש פערים כספיים שמונעים את סיכום החוזה. לחדד יש מספר הצעות בליגת העל ובנוסף מספר הצעות באירופה וייתכן והוא ירצה לצאת להתרשמות כבר בשבוע הבא על מנת למצות גם את האופציות מעבר לים.

יחד עם זאת, מעריכים בבני יהודה שהפערים עם חדד ניתנים לגישור והשחקן שמוערך מאוד על ידי אנשי המועדון אחרי שהפגין יכולת מצוינת בעונה שעברה, עשוי בכל זאת להישאר עונה נוספת בבני יהודה. בימים האחרונים הוצע לקבוצה הבלם גולן חרמון ששיחק בעונה שעברה בהפועל חיפה. בבני יהודה לא פוסלים בשלב זה את צירופו, אולם ממתינים לראות כיצד יסתיים המשא ומתן עם חדד.

בקבוצה ינסו לסגור גם עם כפיר אדרי ואיציק עזוז שהביעו את נכונותם להישאר, בכפוף כמובן לסיכום כספי שיושג עימם. שמו של החלוץ ברק בדש שמוערך מאוד על ידי אבוקסיס נמצא ברשימת השחקנים שאותה רוצים לצרף, אולם כרגע לא ברור אם בדש ישוחרר מעירוני קרית שמונה, בה הוא חתום על חוזה לעונות הקרובות.

אבוקסיס: "לא רוצה להתעסק עם מה שהיה בהפועל תל אביב"

אבוקסיס התראיין בגלי צה"ל על מינויו והתייחס להיערכות לעונה הבאה: "אני מקווה שחזי מגן יישאר. הוא אוהב את הקבוצה. בעבר הוא אמר כמה פעמים שהוא יעזוב ואני מקווה שזו עוד אחת מהפעמים האלה. עדיין לא ידוע מה סדר גודל הסכומים שאנחנו יכולים להחתים שחקנים. יש בסיס טוב, המועדון מאוד מסודר וזה מאוד חשוב"

על האפשרות שהוא יאלץ להתמודד עם עזיבת שחקנים, הוסיף אבוקסיס: "זה 2-3 ולא יותר, שזה הרבה יותר קשה. אני מאמין שאיינוגבה כן יישאר כי אם דמאיו ובני יהודה לא יקבלו סכום שווה, לא יהיה שווה למכור אותו. אנחנו נערכים להכל וגם אם הוא יימכר, בני יהודה תנסה להסתדר עם שוער אחר או עם רן קדוש".

אבוקסיס סירב להתייחס בהרחבה לעזיבת הפועל תל אביב ומינויו של דרור קשטן: "אני לא רוצה לדבר על מה שהיה, לא רוצה להתעסק עם זה. הפועל זה מועדון יקר לי ואני לא רוצה להתנגח איתו, אלא להתעסק עם בני יהודה. זה אנרגיות לא טובות ואני רוצה אנרגיות טובות".

לירוי צעירי, שחתם במכלן הבלגית, התראיין גם הוא ואמר: "אני מבסוט בבלגיה. נותנים לי להרגיש בבית. אני אחזור לישראל בלילה ואשוב בתחילת האימונים. תמיד זה כיף שמועדונים בארץ רוצים אותך. זה לא סוד שרציתי לצאת לאירופה ולהרגיש את האווירה, ושמח שהמהלך הושלם. היה לי חוזה בבני יהודה. תודה על זה שבהפועל תל אביב רצו אותי ולהקהל שלהם ששלח לי הרבה הודעות". על בני יהודה אמר צעירי: "אני בטוח שבני יהודה תסתדר. אבוקסיס יעשה עבודה טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully