וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה מעוניינת בברק בדש

15.6.2011 / 13:31

יוסי אבוקסיס התחיל לעבוד וחלוץ קרית שמונה סומן כמטרה. המאמן ביקש שאיינוגבה יישאר, אבל הבין שהסיכוי לכך קטן

יממה לאחר שיוסי אבוקסיס חתם באופן רשמי על חוזה לעונה אחת בבני יהודה, יחל היום המאמן במאמצים לבניית הקבוצה. המטרה הראשונה של המאמן הטרי היא להשאיר את מרבית הסגל הקיים בקבוצה, אבל הוא כבר הציב גם את ברק בדש כאחת מהמטרות. החלוץ ששיחק בעבר בבני יהודה, מחזיק בחוזה בעירוני קרית שמונה, אבל מקומו בקבוצה מהצפון לא מובטח ובבני יהודה יעשו כאמור מאמצים להנחיתו בשכונה.

בתוך כך, אבוקסיס נפגש אמש עם המנכ"ל משה דמאיו וסגר עמו את כל פרטי חוזהו. לוואלה! ספורט נודע כי אחת הדרישות המרכזיות שהעלה אבוקסיס בפגישה הייתה השארתו של דלה איינוגבה בקבוצה, אולם הוא נענה כי מכירתו של השוער הניגרי הכרחית להעמדת תקציב ראוי לקראת פתיחת העונה.

בשלב מסויים של הפגישה נראה היה כי נושא מכירתו של איינוגבה עשוי לפוצץ את חתימתו של אבוקסיס, אולם בסופו של דבר הוא ודמאיו הגיעו להסכמות והבנות בנושא. בקבוצה יעשו כעת כל מאמץ להשאיר את השוער בסגל ובנוסף ינסו להשאיר לעונה נוספת גם את אביב חדד, איציק עזוז, איבן גארידו וכפיר אדרי, שסיימו חוזה וטרם חתמו על הסכם חדש.

מאמן השוערים יעקב אסייג אמור לשמש גם כעוזרו של אבוקסיס, אולם בסביבתו לא פסלו לאחרונה מעבר אפשרי להפועל תל אביב, במידה ואיינוגבה אכן יימכר לאדומים. אסייג כבר קיבל מסרים מדרור קשטן מאמנה של הפועל תל אביב ובהחלט ייתכן שעוד תהיינה התפתחויות בנושא.

אבוקסיס מודע לעובדה שבעקבות המצב הכלכלי, לא צפוי מסע רכש לקבוצה ולכן מאמציו מתרכזים כעת בהשארת השחקנים שסיימו חוזה. אביב חדד שמיוצג על ידי הסוכן דודו דהאן, מבוקש במספר קבוצות בליגת העל כאשר אחת האופציות הרציניות היא עירוני קרית שמונה. אופציה נוספת עבור הבלם שהציג עונה מצויינת היא מעבר לאירופה. איציק עזוז מבוקש בהפועל תל אביב אולם בבני יהודה מעריכים כי לבסוף הוא יחתום על חוזה חדש בקבוצה כמו גם כפיר אדרי ששיחק בקבוצה בשלוש השנים האחרונות.

שחקני החיזוק היחידים שמועמדים בשלב זה להגיע לשכונה הם השוער הגנאי דניאל אג'יי ושוער המשנה מייק חן, שעשוי להגיע בהשאלה ממכבי תל אביב. נכון לעכשיו עשויים להתעורר קשיים בהבאתו של אג'יי בעיקר בשל מעורבותם של מספר סוכנים בעיסקה. עורך הדין אבישי ריינמן מייצג בלעדית את השוער הגנאי והוא אף מחזיק במסמך רשמי מהקבוצה הגנאית ליברטי שמאפשר לו לנהל משא ומתן ולייצג את השחקן. מספר סוכנים גנאים אחרים מנסים לשים ידם על השוער ולהביאו ארצה ללא אישורים מתאימים והספיקו אף להציע אותו לבני סכנין. בימים הקרובים עשוי אג'יי להגיע ארצה ואז תתבהר התמונה בעניינו.

(עדכון ראשון: 10:25)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully