וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה מעוניינת בדניאל אג'יי

הזהובים התחילו את ההכנות ליום שאחרי איינוגבה ומעוניינים בשוער הגנאי הצעיר (21). תומר קשטן מועמד להחליף את אביו

בצל הערפל הנוגע להנהלת הקבוצה ולמצבה הכלכלי של בני יהודה לקראת העונה הבאה, נערכים במועדון לעזיבתו הצפויה של השוער הניגרי דלה איינוגבה, בו מעוניינת מכבי חיפה לקראת העונה הבאה. לוואלה! ספורט נודע כי ראשי המועדון מעוניינים בשוער הגנאי דניאל אג'יי (21), שוער נבחרת גאנה הצעירה, שאף נכלל מספר פעמים בסגל הנבחרת הבוגרת ורשם בה שלוש הופעות. אג'יי, שחקנה של קבוצת ליברטי הגנאית, מיוצג על ידי עורך הדין אבישי ריינמן ובשלב זה עדיין לא נפתח משא ומתן בין הצדדים.

אג'יי התחיל את הקריירה בבי. טי. אינטרנשיונל ב-2004, ועבר לליברטי, שם שיחק בקבוצה השנייה עד שעלה לבוגרים ב-2008. אג'יי זכה להכרה משמעותית כשהגיע עם קבוצתו למקום השני בגביע "גותיה" בשבדיה. את זימון הבכורה לנבחרת הבוגרת של גאנה קיבל לפני משחק הידידות מול מאלי בנובמבר 2009. בנוסף, שימש אג'יי כשוער שני לריצ'רד קינגסון באליפות אפריקה ב-2010. שמו של אג'יי הוזכר כמועמד גם למכבי פתח תקוה.

מעבר לכך, ממתינים בבני יהודה לחזרתו של המאמן דרור קשטן בשבוע הבא מנסיעה פרטית לארצות הברית בכדי לנסות ולקבל ממנו תשובה לגבי החלטתו לגבי העונה הבאה. אחד השמות שהוזכרו כמועמד אפשרי להחלפתו של קשטן, הוא לא אחר מאשר תומר קשטן, שפוטר בסוף העונה מהפועל כפר סבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully