וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס סיכם עקרונית לעונה בבני יהודה

14.6.2011 / 11:23

עוזר מאמן הפועל תל אביב יחליף את דרור קשטן וייפגש בקרוב עם דמאיו. השוער דניאל אג'יי צפוי להיות מחליפו של איינוגבה

עוזרו של אלי גוטמן בהפועל תל אביב בשנים האחרונות, יוסי אבוקסיס, סיכם היום (שלישי) לעונה אחת כמאמנה הראשי של בני יהודה. בהיום צפוי אבוקסיס להיפגש עם מנכ"ל הקבוצה משה דמאיו ולסכם את פרטיו האחרונים. כזכור, אבוקסיס אמור היה להחליף את גוטמן כמאמן הפועל תל אביב כשזה הודיע על עזיבתו, אלא שחילוקי הדעות הרבים בין אלי טביב ומשה הראל טרפדו את העסקה, ובסופו של דבר החליטה מחזיקת הגביע למנות את מאמן בני יהודה היוצא, דרור קשטן. כעת, לאחר שמועמדותו עלתה כבר לפני מספר שבועות, צפויה להסתיים העסקה הסיבובית, ואבוקסיס יעבור לבני יהודה.

בתוך כך, הקבוצה עדיין שרויה תחת ערפל כלכלי ומשה דמאיו ממשיך לחפש משקיעים או רוכשים פוטנציאלים לעונה הקרובה בצל מחאת האוהדים. ביום ראשון אמורה הקבוצה לפתוח את אימוני הקיץ ועד כה לא הוחתם אף שחקן חדש, כאשר גם שחקנים שסיימו חוזה, דוגמת אביב חדד, איציק עזוז וכפיר אדרי, לא נידונו עם הקבוצה באשר לעתידם.

שוער העבר של הקבוצה, יהב יולזרי, פנה בימים האחרונים לדמאיו והציע לו סיוע כספי כדי לעזור בהכנות הקבוצה לקראת פתיחת העונה. בין הצדדים כבר נערכו מגעים ראשוניים, כאשר משפחתו של יולזרי, שבבעלותה חברת ההסעות הגדולה "מובילי ז'ק יולזרי", צפויה להצטרף כספונסר נוסף של בני יהודה לעונה הנוכחית ולתמוך כלכלית בקבוצה.

דניאל אג'יי אמור לנחות בשבוע הקרוב

דמאיו ינסה להאיץ בימים הקרובים את מכירתם של השוער דלה איינוגבה והקשר לירוי צעירי, כאשר הכסף שיתקבל תמורתם אמור לאפשר לו לפתוח את העונה בשקט יחסי ואז גם יוכל לשבת למשא ומתן עם השחקנים שסיימו חוזה, חלקם מעוניינים להמשיך עונה נוספת במועדון. איינוגבה עצמו מוזכר כמועמד להפועל תל אביב ואף נערכו גישושים ראשוניים בין הצדדים. השוער הניגרי הוזכר כמועמד גם למכבי חיפה אולם נראה שהירוקים יעדיפו בסופו של דבר את השוער הסרבי בויאן שראנוב.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, מחליפו של איינוגבה צפוי להיות דניאל אג'יי, שוער נבחרת גאנה הצעירה (שאף נמנה מספר פעמים על סגל הנבחרת הבוגרת), שאמור לנחות השבוע בישראל וככל הנראה להצטרף לזהובים. שמו של מייק חן, שגדל במכבי תל אביב ושיחק בעונה שעברה בהפועל כפר שלם, עלה כמועמד לשמש שוער שני. במצב כזה צפוי רן קדוש לעזוב את בני יהודה, לאחר שלא היה מעוניין להמשיך ולשמש שוער שני גם אם איינוגבה היה נשאר.

אג'יי (21) התחיל את הקריירה בבי. טי. אינטרנשיונל ב-2004, ועבר לליברטי, שם שיחק בקבוצה השנייה עד שעלה לבוגרים ב-2008. אג'יי זכה להכרה משמעותית כשהגיע עם קבוצתו למקום השני בגביע "גותיה" בשבדיה. את זימון הבכורה לנבחרת הבוגרת של גאנה קיבל לפני משחק הידידות מול מאלי בנובמבר 2009. בנוסף, שימש אג'יי כשוער שני לריצ'רד קינגסון באליפות אפריקה ב-2010. שמו של אג'יי הוזכר כמועמד גם למכבי פתח תקוה.

לגבי צעירי, לא התקבלה עד כה שום הצעה מקבוצה ישראלית, כאשר הקבוצה היחידה שהביעה עניין היא מכלן הבלגית שהעבירה הצעה כספית לאבי נמני, סוכנו של צעירי, אולם עד כה לא הגיעו נמני ודמאיו לסיכום בעניין. אם המשא ומתן עם הבלגים לא ייצא לפועל, לא מן הנמנע כי צעירי ישאר בסופו של דבר לעונה נוספת בקבוצה, אם כי גם בהפועל תל אביב עדין לא אמרו את המילה האחרונה בנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully