וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: פתיחת האימונים נדחתה בשבוע

10.6.2011 / 13:52

לאור העובדה שלא מתקיימים מגעים עם מאמן ושחקנים, בקבוצה החליטו כי אין טעם להתאמן. האוהדים יקימו אוהל מחאה

בעוד כחודש אמורה בני יהודה לקיים את משחקה הראשון בסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית, אך בינתיים הקבוצה משותקת. נכון לעכשיו לא ברור מי יעמוד בראש המועדון, אין מאמן, לא הוחתמו שחקנים חדשים, לא מתקיימים מגעים עם שחקנים שסיימו חוזה בקבוצה ואפילו לא נקבע מקום או תאריך למחנה אימון.

בעקבות המצב הוחלט במועדון שלא לפתוח את אימוני טרום העונה שהיו מתוכננים ליום ראשון הקרוב. בשלב זה, פתיחת האימונים נדחתה ליום ראשון הבא, ה-19 ביוני. יש לציין כי לפי תכנית העבודה היו אמורים צעירי הקבוצה ומספר שחקנים נוספים לפתוח באימוני כושר ביום ראשון אולם בשל העובדה שלא ברור כרגע מי יאייש את הצוות המקצועי ומי יאמן את הקבוצה, הוחלט במועדון לדחות את המועד בשבוע.

בתוך כך נערכים במועדון לכך שמספר שחקנים בהם השוער דלה איינוגבה, הקשר לירוי צעירי וככל הנראה גם הבלם אביב חדד והמגן איציק עזוז יימכרו או יחתמו בקבוצות אחרות. עד כה לא נתקבלה במשרדי בני יהודה אף הצעה רשמית על מי מהשחקנים והמנכ"ל משה דמאיו, שנותר נכון לעכשיו לבדו בראש המערכת, ממשיך לחפש פתרונות כלכליים להשגת תקציב ראוי לקראת פתיחת העונה הקרובה. האפשרות שדמאיו ירים ידים ויעזוב בסופו של דבר קלושה, אולם עדיין נמצאת על הפרק.

אוהדי הקבוצה לא נשארו אדישים למצב וארגון האוהדים 'אריות יהודה' פירסם הודעה רשמית בה נאמר כי החל מיום ראשון הקרוב יוקם במגרש בשכונת התקווה אוהל מחאה וזעקה שיאוכלס על פי התכנון 24 שעות ביממה ובו יישבו אוהדים עד למציאת פתרון לבעלות על הקבוצה. האוהדים החליטו להתגייס למען מכירת הקבוצה ומציאת משקיע או רוכש שיצילו את המועדון מהמצב אליו נקלע. "לאור השמועות בנוגע לעתיד המועדון והפרסומים החוזרים ונשנים בדבר פירוק הקבוצה, מכירת חיסול של שחקני הסגל על מנת להתקיים והצהרותיו של מנכ"ל המועדון משה דמאיו כי אינו יכול להתנהל לבד, אנו קוראים לכלל אוהדי הקבוצה להגיע ביום ראשון הקרוב (18:00), למתחם מגרש שכונת התקווה ולהביע יחד את מורת רוחנו מהמצב הנוכחי", נכתב בין השאר בהודעה.

עוד נטען כי "בשותפות מלאה עם המנכ"ל נתגייס למען מכירת הקבוצה וקריאה למשקיעים, נציג בפניהם את היתרונות בהשקעה כספית וברכישת מועדון בני יהודה תל אביב". האוהדים הכריזו כי לא יתייאשו עד שישיגו את מטרתם ואמרו: "אנו מוכנים למהלך ארוך ומייגע ללא פשרות עד אשר יושג מבוקשינו. מדובר במצב חירום! כל אוהד אשר חשיבות עתיד המועדון עומדת לנגד עיניו חייב להתייצב ולהשפיע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully