וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס מועמד מוביל לאמן את בני יהודה

לאחר שהתברר כי דרור קשטן הפך למאמן הפועל ת"א, החלו הזהובים במגעים בלתי רשמיים עם אבוקסיס במטרה להחתימו

הודעתו הדרמטית של הבעלים של הפועל תל אביב, אלי טביב כי החתים את דרור קשטן לתפקדי מאמן קבוצה בעונה הבאה הובילה את בני יהודה, הקבוצה אותה אימן קשטן בעונה החולפת, לחפש לו מחליף. בשכונה המתינו בסבלנות לגלות מה יעשה קשטן, ולאחר ההודעה של טביב, הפך יוסי אבוקסיס למועמד המוביל לאמן את בני יהודה בעונה הקרובה. נכון לעכשיו, אין סיכום בין הצדדים אך נרשמו מגעים לא רשמיים, ובימים הקרובים צפויות התפתחויות בנושא.

יש לציין שהידיעה על מינויו של קשטן להפועל תל אביב תפסה בהפתעה גמורה את כל אנשי בני יהודה שציפו לחזרתו של המאמן מנסיעה פרטית לארצות הברית, בכדי לשמוע ממנו על המשך דרכו בקבוצה.

אבוקסיס היה מיועד לאמן את הפועל תל אביב, ואף החל בעבודה מול הבעלים, אך עקב הבלגן בהנהלת האדומים והסחבת הקשורה לחוזהו, הוא התלבט אם לקחת את התפקיד. מינויו המפתיע של קשטן לתפקיד, סגר את ההתלבטויות של אבוקסיס, ועתה כאמור הוא בדרכו אל השכונה. במידה וימונה, תהיה זו הפעם הראשונה בה אבוקסיס יתפקד כמאמן ראשי.

בתוך כך, צפוי להתחיל מחר משא ומתן בין בני יהודה לבין סוכנו של השוער הגנאי דניאל אג'יי, השייך לקבוצת ליברטי הגנאית ונמנה עם סגל הנבחרת הצעירה של גאנה, ואף רשם מספר משחקים בסגל הנבחרת הבוגרת. אג'יי סומן כמחליפו של דלה איינוגבה, שצפוי לעזוב ולעבור למכבי חיפה. בבני יהודה ינסו בימים הקרובים להאיץ את המגעים גם עם מספר שחקנים שסיימו את החוזה שלהם בקבוצה, כמו הבלם אביב חדד והמגן כפיר אדרי.

עוד אצל הזהובים: המנכ"ל משה דמאיו עשוי להודיע בקרוב כי הוא עוזב את המועדון וזאת בשל הקשיים בגיוס תקציב ראוי לקבוצה לקראת העונה הקרובה. דמאיו מנסה מזה כמה שבועות למצוא משקיע או גורם כלכלי שייכנס לנעליו של חזי מגן שהודיע על עזיבה, אולם ללא הצלחה. דמאיו עצמו לא השמיע עדין קול מאז שמגן עזב ולוואלה ספורט! נודע כי הוא קרוב מתמיד להודיע על עזיבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully