וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באטיסטה: "מסי מלא תשוקה ומחויבות לנבחרת ארגנטינה"

סרחיו באטיסטה לא מוכן לשמוע את הביקורות על היכולת של השחקן בנבחרת. בינתיים הכוכב חוגג במסיבות סקס ואלכוהול

נבחרת ארגנטינה ממשיכה להתכונן במרץ לקופה אמריקה שהיא תארח ושייפתח בתחילת חודש יולי, כשהמטרה של האלביסלסטה היא להשאיר את הגביע בבית ולזכות בטורניר גדול לראשונה מאז הקופה אמריקה ב-1993.

האיש המרכזי יהיה כמובן ליאונל מסי, עליו ישנה לא מעט ביקורת בארגנטינה על כך שבמדים הלאומיים הוא לא מציג יכולת דומה לזו בברצלונה. למרות זאת, המאמן סרחיו באטיסטה סיפר הלילה (בין שלישי לרביעי) שהוא משוכנע שהכוכב יזרח: "אני משוכנע שלמסי יהיה טורניר טוב כי הוא מלא תשוקה ומחויבות לנבחרת הלאומית".

באטיסטה מתכוון לשחק בשיטה של 4:3:3, אולם השלישייה הקדמית לא תכלול שחקן חוד טבעי וכרגע נראה שמסי יהיה החלוץ - דבר שכבר גרר ביקורות נוקבות גם מדייגו מראדונה. יחד עם זאת, באטיסטה גם מתכונן לתרחיש הכאוב של פציעה או הרחקה של מסי ובאימונים האחרונים תרגל את גונזאלו היגואין בהרכב.

המאמן אמר: "הרעיון הוא לבחון מי יכול לשחק במקומו של מסי. כמובן שזה לא יהיה אותו דבר, כי מדובר בשחקנים עם תכונות שונות, אבל אנחנו מתרגלים את היגואין במטרה שהוא לא ישחק רק באזור הרחבה".

בינתיים הצהובונים בארגנטינה מדווחים שבזמן ההכנות לקופה, מסי מארגן לעצמו ולחבריו מסיבות סקס ואלכוהול בבירה בואנוס איירס. על פי הצהובונים, מסי נוהג להזמין דוגמניות צמרת וידועניות שונות לווילה שלו למסיבות, בהן נטלו חלק גם האחים דייגו וגבי מיליטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully