וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טבז ודייגו מיליטו זומנו לסגל נבחרת ארגנטינה

חלוץ מנצ'סטר סיטי חוזר לסגל לקראת הקופה אמריקה אחרי סיום העימות עם סרחיו באטיסטה. הסגל יקוזז ל-22 שחקנים

השאלה הגדולה סביב האפשרות שקרלוס טבז לא ייכלל בסגל נבחרת ארגנטינה לקראת טורניר הקופה אמריקה בקיץ נפתרה הלילה (בין שלישי לרביעי), כאשר סרחיו באטיסטה, מאמן הנבחרת, פרסם את סגל 26 השחקנים שישתתפו בטורניר הגדול, וכלל בתוכו את חלוצה של מנצ'סטר סיטי, שלא זומן לסגל בחודשים האחרונים.

חשוב להדגיש כי מדובר בסגל הראשוני שיעשה את ההכנה לטורניר הדרום אמריקאי. קרליטוס הוא בין שבעת החלוצים שנמצאים ברשימה, כשגם דייגו מיליטו מאינטר נכלל בסגל למרות הדיווחים כי הוא אמור להיות בחוץ. שוערה של קטאניה מריאנו אנדוחאר נכלל אף הוא בסגל כתוצאה מהפציעה של שוער חטאפה, אוסקר אוסטארי.

סגל האלביסלסטה ימשיך להתאמן בבואנוס איירס, כאשר השחקנים המקומיים דייגו ואלרי, אנצו פרז, לוסיאנו מונסון וחואן פאבלו קאריסו צפויים לנדוד למשחקי הליגה שעדיין מתנהלת. ההחלטות הבאות של באטיסטה סביב הסגל צפויות להגיע בסוף חודש יוני כאשר הסגל ידולל ל-22 בתום משחקי הידידות של הנבחרת מול ניגריה, פולין ואלבניה.

שוערים: סרחיו רומרו (אלקמאר), חואן פאבלו קאריסו (ריבר פלייט), מריאנו אנדוחאר (קטאניה).

הגנה: גבי מיליטו (ברצלונה), אזקיאל גאראי (ריאל מדריד), ניקולאס בורדיסו (רומא), חאבייר זאנטי (אינטר), ניקולאס פארחה ומרקוס רוחו (ספרטק מוסקבה), פאבלו זבאלטה (מנצ'סטר סיטי), לוסיאנו מונסון (בוקה ג'וניורס).

קישור: חאבייר מסצ'ראנו (ברצלונה), לוקאס ביגליה (אנדרלכט), אבר באנגה (ולנסיה), אסטבן קמביאסו (אינטר), חאבייר פאסטורה (פאלרמו), דייגו ואלרי (לאנוס), אנצו פרז (אסטודיאנטס), פרננדו גאגו (ריאל מדריד).

התקפה: ליאונל מסי (ברצלונה), אנחל די מריה, גונזאלו היגואין (ריאל מדריד), סרחיו אגוארו (אתלטיקו מדריד), אזקיאל לאבצי (נאפולי), קרלוס טבז (מנצ'סטר סיטי), דייגו מיליטו (אינטר).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully