וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינזאגי: "חולצת האזורי היא לא פרס ניחומים"

לפיפו אינזאגי נמאס מהפקפוקים של אמאורי אם לשחק באיטליה או בברזיל: "שיהיה אמיץ, ושיחליט כבר". וגם: האם כומר יאמן את פאלרמו?

אמאורי, חלוצה של יובנטוס, עדיין לא החליט אם ישחק בנבחרת ברזיל או שמא באיטליה, אבל בארץ המגף כבר מתחילים לאבד את הסבלנות. לאמאורי, כידוע, יש גם אזרחות איטלקית וגם אזרחות ברזילאית, ובאופן עקרוני הוא יהיה זמין לסגל של מרצ'לו ליפי ברגע שיקבל את הדרכון האיטלקי. מנגד, גם דונגה, מאמן הסלסאו, טרם החליט אם לזמן את אמאורי, ועכשיו החלוץ פשוט ממתין לראות מי יזמין אותו ראשון.

באיטליה העריכו כי משחק הבכורה של אמאורי בסקוואדרה אזורה יהיה דווקא במשחק הידידות בחודש פברואר מול ברזיל מולדתו, אבל פיפו אינזאגי לא אוהב את הגישה של אמאורי. "הוא לא החליט?", שאל אינזאגי, "אני לא חושב שזו הדרך הנכונה להתנהל. חולצת האזורי היא לא פרס ניחומים. אמאורי חייב לקבל כבר החלטה, ולהיוץ מספיק אמיץ כדי להודיע אותה".

אמאורי לא יהיה המתאזרח הראשון שמשחק בנבחרת האיטלקית, כפי שמאורו קאמוראנסי הארגנטינאי כבר עשה. מועמד נוסף הוא תיאגו מוטה, שעשוי לקבל זימון גם הוא. "מוטה יותר איטלקי מאמאורי וקאמורנסי ביחד", אמר מאמנו בגנואה גאספריני.

שמח בפאלרמו

הבעלים של פאלרמו, מאוריציו זמפאריני, ממשיך לירות לכל עבר. הבוס של הקבוצה, שידוע בפיו הגדול, נשאל איזו מתנה העינק למאמן הקבוצה, דויד בלארדיני. "החמאתי לו, אבל זה עדיין מוקדם לדעת אם ההחלטה למנות אותו הייתה נכונה", אמר זמפאריני.

פאלרמו מדורגת במקום העשירי עם 23 נקודות בסרייה A, והבעלים לא מתרשם: "אמרתי לו שאפילו הכומר שלי היה מצליח להוציא 23 נקודות עם הסגל הזה. כדורגל איכותי מביא תוצאות, ותוצאות מביאות אוהדים. אם היינו משחקים טוב, האיצטדיון שלנו היה מלא, ועובדה שזה לא קורה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully