וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרב של אמאורי מתחמם

החלוץ צפוי לקבל אזרחות איטלקית בינואר. ביובנטוס קוראים לליפי: "חבל שאלוף כמוהו לא יהיה בנבחרת". דונגה מתכוון לזמנו בקרוב

דונגה, מאמן נבחרת ברזיל, עומד לזמן לסגל את חלוץ יובנטוס, אמאורי, שהגיש בקשה לקבל אזרחות איטלקית, ויוכל לשחק במדי נבחרת איטליה כאשר זה יתקבל בתחילת חודש ינואר. אמאורי, ששיחק במשך רוב הקריירה שלו בארץ המגף, אמר לא אחת לאחרונה כי ישמח לייצג את האזורי, מאחר ובברזיל הוא חש שמתעלמים ממנו. החלוץ נמצא בכושר פנטסטי ביובנטוס, ובשתי המדינות קיים לחץ גדול להזמין אותו לסגל. חשוב להדגיש כי לאמאורי אין הופעה בינלאומית לכן הוא יכול לבחור באחת הנבחרות, אך לא יוכל לשנות את דעתו.

"אני מתכוון לזמן את אמאורי ובתנאי שלא ידרוש מקום של קבע בהרכב", אמר דונגה בראיון ל"גאזטה דלו ספורט". "עדיף לו להיכנס לנבחרת בזהירות. כולם בברזיל רוצים את אמאורי בנבחרת, אבל אם המשחק הראשון שלו יהיה לא טוב, הוא ייהרס ביום למחרת", המשיך המאמן לדבר על החלוץ שכבר כבש העונה 11 שערים במדי הגברת הזקנה.

דונגה המשיך ואמר שהוא לא אוהב את ההתבטאויות שמגיעות מהחלוץ ונציגיו, לפיהן לאמאורי מגיע מקום של קבע בהרכב: "אפילו פלה לא דרש לפתוח בכל משחק. אמאורי צריך לשאול את קאקה ורונאלדיניו, שניים שזכו בתואר כדורגלן השנה בעולם, אם הם אי פעם דרשו מקום של קבע בהרכב". באופן אירוני, אם דונגה אכן יזמן את אמאורי לסלסאו, משחקו הראשון יהיה מול איטליה. השתיים ייפגשו ב-10 בפברואר למשחק אימון באצטדיון האמירויות בלונדון.

ובינתיים באיטליה, ביובנטוס לוחצים על מרצ'לו ליפי לזמן את אמאורי לסקוודרה אזורה. "יהיה חבל מאוד אם אלוף כמוהו לא יהפוך לאיטלקי", אמר נשיא הביאנקונרי, ג'ובאני קובולי ג'יגלי. "אמאורי משתפר ממשחק למשחק ועכשיו הוא כוכב ביובנטוס ובכדורגל האיטלקי. כולנו רואים איך הוא משחק וכמה הוא כובש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully