וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליפי: "איטליה היא לא בחירה שנייה של אף שחקן בעולם"

אמאורי סיפר שהוא מחכה לטלפון מנבחרת ברזיל, ומאמן אלופת העולם לא יזמן אותו לאזורי. ראניירי על הניצחון מול ארסנל: "עברנו מבחן רציני"

מאמן יובנטוס, קלאודיו ראניירי, מרוצה מאוד מהניצחון של קבוצתו על ארסנל בגביע האמירויות (0:1). היה זה ניצחון שלישי של יובה במסגרת הכנותיה לעונה הקרובה, והיא ניצחה קודם לכן את ברונדבי ובורוסיה דורטמונד. "אני שמח על הניצחון", אמר ראניירי, "זה נכון שבמחצית הראשונה ארסן וונגר שיתף הרבה צעירים חסרי ניסיון, אבל במחצית השנייה היו אלה התותחים הכבדים על המגרש. הייתי אומר שעברנו מבחן רציני".

דויד טרזגה הבקיע את השער היחיד במשחק, למרות שהיה בנבדל בזמן הבעיטה החופשית של וינצ'נזו יאקווינטה. אחר הצהרים תתמודד הגברת הזקנה מול המבורג, במסגרת המשחק השני בטורניר המרובע, בו לוקחת חלק גם ריאל מדריד.

"עתה עלינו להתרכז בהמבורג, וכמו שהבטחתי, במשחק יפתחו אלה שלא שיחקו בשבת. הגרמנים שיחקו היטב מול ריאל, וניצחו אותנו בשנה שעברה, לכן אנו רוצים להשתפר". מי שיפתחו במשחק יהיו אמאורי, אלסנדרו דל פיירו, כריסטיאן פולסן ומאורו קמוראנזי.

אמאורי כבר לא יגיע לאוזורי

ואם כבר הזכרנו את אמאורי, החלוץ הכעיס את מאמן אלופת העולם, מרצ'לו ליפי, כשהצהיר כי הוא מעדיף לשחק בנבחרת ברזיל ולא בנבחרת איטליה. כידוע, הברזילאי מעוניין באזרחות איטלקית, ולכן עורר את התעניינות המאמן, אבל עתה הסיפור שונה. "איטליה היא לא בחירה שנייה של אף שחקן בעולם", אמר דון ליפי, ונראה שהסיפור של אמאורי באזורי, אם בכלל היה סיפור, נסגר. אמאורי אמר בראיון כי "אם לא יגיע טלפון מברזיל, אז יהיה לי לכבוד להיות חלק מהאזורי". מה שבטוח עכשיו, זה שזימון לאזורי הוא כבר לא יקבל.

"אני רוצה לשחק עבור הנבחרת של המדינה שלי, ברזיל", אמר אמאורי, זה היה חלומי מאז שהייתי ילד. רומאריו הוא המודל שלי, גדלתי עם חולצה של סאן פאולו על החזה. זה היה כבוד ללבוש את הירוק והצהוב של ברזיל".

מאמן ברזיל, דונגה, ששיחק בעבר ביובנטוס, אמר כי הוא חושב על אמאורי כאופציה התקפית בנבחרת הסלסאו. "אני מעריץ את דונגה", הוסיף אמאורי, "הוא צריך להחליט. איטליה? קודם שתהיה אזרחות וזה ייקח לפחות שלושה חודשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully