וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלאטיני לפרס: "גאים בבחירתה של ישראל למארחת"

נשיא אופ"א התארח את אצל פרס והבטיח: "נמשיך לקדם את הכדורגל". שמעון פרס: "מודה לך על האומץ הנדיר שבהחלטה"

ביקורו של מישל פלאטיני בישראל נמשך. נשיא אופ"א, שנכח אתמול בהגרלת שלב הבתים ליורו 2013, התארח היום (חמישי) יחד עם יו"ר ההתאחדות לכדורגל בישראל, אבי לוזון, בלשכתו של נשיא המדינה שמעון פרס. "אני מכיר את מישל הרבה זמן ובניגוד למה שחובים הוא לא מתייחס לכדורגל ובניגוד למה שחושבים הוא לא מתייחס לכדורגל כמטלה, אלא כשליחות לקירוב אנשים ממקומות שונים, בלי לחשוש. אנו מודים לו מעומק הלב".

נשיא אופ"א מישל פלאטיני עם נשיא המדינה שמעון פרס. מגד גוזני
"נמשיך לפעול לקידום הכדורלג למען השלום". פלאטיני ופרס/מגד גוזני

פרס הוסיף והתייחס למקרה בו אוהדי ווסטהאם קרו קריאות גזעניות נגד אוהדי טוטנהאם. "האירועים שקרו במשחקי הכדורגל לאחרונה, אינם רק אנטי ישראלים, אלא אנטישמיים ממש. עלבתי קצת ממה שקרה עם אוהדי ווסטהאם. זה עומד בניגוד לערכי הספורט. השימוש במילה נאצי הוא קשה גם בגלל העובדה שהיטלר סירב לתת פרס לספורטאי שחום עור. אתה ידיד שלנו ואני מודה לך בשם העם היהודי והמדינה. לספורט בישראל יש תפקיד משמעותי שעוזר גם לשלום".

פלאטיני עצמו אמר: "ישראל היא חלק מאירפה ומאופ"א, ואבי לוזון קידם את ישראל במקומות הללו. אנו שמחים לבוא לכאן ביוני לטורניר השני בחשיבוו באופ"א. קיבלנו הרבה תלונות על קיום המשחקים כאן, אבל אני לא מתייחס אליהן. נמשיך לקדם את הכדורגל משום שהוא מוביל לשלום".

נשיא המדינה שמעון פרס עם נשיא אופ"א מישל פלאטיני ויו"ר ההתאחדות אבי לוזון. מגד גוזני
לוזון, פלאטיני ופרס/מגד גוזני

יו"ר ההתאחדות לכדורגל אבי לוזון אשר השתתף בפגישה אמר: "כדורגל בישראל הוא סמל לשלום בין העמים, ולראייה כמחצית משחקני הנבחרת של ישראל שישחקו בטורניר זה הם ערבים. אנו גאים בכך ומודים לך על שקיבלת אותנו במשכנך". בתום האירוע העניק פלאטיני לנשיא המדינה כדורגל בצבעי כחול לבן, ויו"ר ההתאחדות לכדורגל העניק פסלון מתכת המשלב מגרש כדורגל ועלי זית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully