וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות של פיב"א: הפועל ירושלים ניצחה 69:73 את באנדירמה

מחזיקת הגביע פתחה את הקמפיין האירופי שלה עם ניצחון בטורקיה. בריימו, תומאס ובעיקר ג'ייקובן בראון הצטיינו וחיפו על משחק חלש מאוד של פלדין

טיישון תומאס שחקן הפועל ירושלים. דני מרון
חזר לעניינים וגם סייע בניצחון. טיישון תומאס/דני מרון

הפועל ירושלים פתחה את הקמפיין האירופי שלה עם ניצחון נאה בטורקיה, 69:73 על באנדירמה (לשעבר באנוויט), שרק לפני יומיים הביסה את אנאדולו אפס 66:84 בליגה הטורקית. טיישון תומאס חזר לראשונה לסגל של קטש ונראה נהדר למן הפתיחה ויחס עם בריימו ובעיקר ג'ייקובן בראון סייע לירושלים להשיג ניצחון דחוק באולם חוץ קשה. המשחק הזה היה צמוד מאוד במשך שלושה רבעים, אלא שירושלים פתחה יתרון דו ספרתי בסוף הרבע השלישי ובלמה ניסיון קאמבק טורקי בסיום.

ג'ייקובן בראון היה איש המשחק הזה עם 19 נקודות עם 4 מ-5 מחוץ לקשת. הגארד חיפה על יכולת חלשה מאוד של ג'יימס פלדין כוכב ירושלים שרשם ערב בלהות וסיים את המשחק עם שלוש נקודות ו-1 מ-14 מהשדה. טיישון תומאס ששיחק לראשונה מפתיחת העונה בשל פציעה היה יעיל מאוד עם 16 נקודות וסולימן בריימו תרם 15 מהספסל. עומאר פרביט קלע 19 לטורקים, שהפסידו במו ידיהם את המשחק הזה עם 9 מ-20 מקו העונשין.

קלעו לירושלים: ג'ייקובן בראון 19, טיישון תומאס 16 ו-9 ריבאונדים, סולימאן בריימו 15, תמיר בלאט 8, עידן זלמנסון 4, נמרוד לוי, טרנט לוקט וג'יימס פלדין 3, מינדאוגאס קופשאס 2.

תמיר בלאט שחקן הפועל ירושלים. יוסי ציפקיס
הצטיין מול הגארדים של באנדירמה/יוסי ציפקיס

מהלך המשחק

הטורקים פתחו חזק יותר וחתכו בקלות את הצבע של ירושלים. אלא שטיישון תומאס ניער חלודה עם שני סלים, תמיר בלאט התעורר עם שלשה וסלים של בריימו וזלמנסון קבעו יתרון 8:14 לירושלים ואילצו את המאמן הטורקי להזעיק פסק זמן. הטורקים שיפרו את ההגנה שלהם ונעזרו בנקודות של עמנואל טרי ושלשה של עומאר פרביט כדי לחזור ל-19:19 בסוף הרבע הראשון.

הרבע השני נפתח עם החטאות משני הצדדים. בריימו שבר את הקרח והעלה את ירושלים ליתרון, אבל הטורקים נשארו בתמונה. ירושלים הלכה שוב ושוב פנימה. טיישון תומאס קבע 22:25 ובריימו הוסיף חסימה מהדהדת שאילצה את הטורקים לקחת פסק זמן. באנדירמה נתקעה על שלוש נקודות בשש דקות בתוך הרבע הזה. תמיר בלאט הוציא אותה מהבצורת עם עבירה שאפשרה לג'יימי סמית' לעשות נקודות מהקו. הבעיה של ירושלים היתה היכולת החלשה מאוד של ג'יימס פלדין כוכבה שלא הפסיק להחטיא ומנגד איאן האמר ניצל את זה כדי לקבוע שוויון 26. הטורקים הצליחו להשלים מהפך ולעלות ליתרון עד שג'ייקובן בראון תפר שלשה גדולה והוסיף עוד סל כדי להשלים ריצת 0:5. סל של האזר קבע 30:33 לירושלים במחצית.

עוד בוואלה!

קופשאס: "החיים בגובה שלי אינם קלים, אבל אוכיח ששרירים חשובים מאתלטיות"

לכתבה המלאה
ג'ייקובן בראון שחקן הפועל ירושלים. לירון מולדובן
עוד משחק מצוין שלו. ג'ייקובן בראון/לירון מולדובן

ירושלים שמרה על היתרון הקטן בפתיחת הרבע השלישי בעיקר בזכות שני שחקנים: ג'ייקובן בראון וטיישון תומאס שהיו מצוינים. סולימאן בריימו נותר חופשי וקבע 41:46 לירושלים כשאנחנו קצת פחות מחמש דקות מפתיחת הרבע. ירושלים שמרה על ההובלה שלה וגם הגדילה את הפער בזכות שלשה של נמרוד לוי. זלמנסון מהקו ובריימו קבעו 49:60 בסוף הרבע השלישי לירושלים, שנראית בדרך לניצחון מרשים.

ירושלים נרדמה ברבע הרביעי מבחינה התקפית והטורקים ניצלו את זה כדי לצמק את הפער עם סלים של פרביט וסמוס האזר שעם סל וסחיטת עבירה צימק ל-64:58 בלבד. הטורקים צימקו כבר לפיגור של 4, אבל תומאס קלע מהצבע והשאיר את ירושלים בפער סביר. ירושלים לא היתה מפוקסת בהתקפה, אבל למזלה הטורקים קלעו באחוזים איומים מהקו. עמנואל טרי החטיא שתי זריקות כאלו וג'ייקובן העניש עם שלשה קריטית שקבעה יתרון 63:71 חשוב לאורחים. אבל הטורקים לא ויתרו. פלדין המשיך להחטיא משלוש ופרביט השלים מיני ריצה של 0:4 שקבעה 67:71 בלבד לירושלים. אלא שכאן זה נגמר. ג'ייקובן הנפלא קלע עוד ג'אמפ, הטורקים לא מצאו את הטבעת ובסיום: הפועל ירושלים מנצחת 69:73.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully