וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס ביקר את הציוץ האנטי סיני של דריל מורי, וגרם לסערה גדולה ברשת

כוכב הלייקרס ביקר את דריל מורי לפני המשחק מול הווריירס ונאלץ לצייץ שוב כדי להבהיר את עצמו: "אנשים לא מבינים את ההשלכות"

עריכת וידאו: מתן חדד

הציוץ הפוליטי של דריל מורי הג'נרל מנג'ר של יוסטון נגד המשטר הסיני ותמיכתו בהפגנות בהונג קונג, ממשיך להסעיר את ה-NBA, שם ממשיכים לנסות להנמיך את הלהבות ולהפשיר את היחסים עם הסינים שכבר הודיעו שיחרימו את המשחקים של הרוקטס העונה ולא ישדרו אותם בארצם.

אחד האנשים הכי משפיעים ב-NBA לא רק על הפרקט הוא לברון ג'יימס. כוכב הלייקרס הגיב אמש לראשונה לפרשה שמסעירה את ארה"ב וביקר את מורי כשאמר: "אני לא רוצה להיכנס לעימות עם דריל מורי, אבל אני מאמין שהוא לא היה מספיק מלומד בנושא שהוא דיבר עליו".

שחקני לוס אנג'לס לייקרס לברון ג'יימס, אנתוני דייויס. AP
התייחס לראשונה לציוץ המסעיר. לברון ג'יימס/AP

לברון, שלא שיחק הלילה וקיבל מנוחה במשחק ההכנה של קבוצתו מול גולדן סטייט, הוסיף: "אנחנו צריכים להיזהר עם הציוצים האלו. יש לנו חופש ביטוי, אבל יכולות להיות לזה הרבה השלכות שליליות גם".

"אני מאמין שמורי לא היה מעודכן ולא הבין מספיק על הנושא הזה. אני לא יודע, אבל זה מה שאני מאמין. אני מאמין שלא היתה מחשבה על ההשלכות של הציוץ הזה. אני לא מדבר על התוכן שלו. שאחרים ידברו עליו. הקבוצה שלי והליגה עברו שבוע קשה. אני חושב שאנשים צריכים להבין מה הם מצייצים. יכולים לחשוב קצת ולחכות עם הציוץ הזה".

עוד בוואלה!

לא רוצים לשמוע ציוץ

לכתבה המלאה

הציוצים של לברון

ההתבטאויות האלו של לברון הובילו ללא מעט ביקורת נגדו. גם בעקבות העובדה שהוא מגן על מה שקורה בסין. מאוחר יותר לברון צייץ בעצמו ברשת החברתית ונאלץ להסביר את דבריו. לברון צייץ: "הקבוצה שלי והליגה שלי עברו שבוע קשה. אני חושב שאנשים צריכים להבין מה ציוץ או הודעה יכולה לגרום לאנשים אחרים. אני מאמין שאף אחד לא עצר כדי לשקול את מה שיקרה. הם היו יכולים לחכות שבוע לפני השליחה שלו. תנו לי להבהיר את עצמי. אני לא חושב שהיה איזה שהוא שיקול של ההשלכות שיכולות להיגרם כתוצאה מהציוץ. אני לא מדבר על התוכן, אחרים יכולים לדבר עליו".

אגב, לפני קצת פחות משנה, לברון הסתבך בעצמו בגלל ציוץ שלו בטוויטר. כוכב הלייקרס ציטט באינסטגרם את הראפר 21 Savage ששר: "מקבלים את הכסף היהודי הזה", והתנצל: "לא היתה לי כוונה לפגוע באיש"

כזכור, מורי צייץ "Fight for Freedom. Stand with Hong Kong", כשהוא מתייחס למחאות של הונג קונג נגד המשטר הסיני. מורי מחק כמובן את הציוץ, אבל הנזק כבר נעשה. הנהלת ה-NBA עושה ככל שביכולתה כדי למזער נזקים ולא לפגוע בשוק הסיני שווה מיליארדי דולרים.

אנס קאנטר ממש, אבל ממש לא אהב את ההתבטאויות של לברון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully