וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מקבלת זריקת ביטחון, ומופתעת לטובה מהתפקיד החדש של דני אבדיה

23.9.2019 / 7:56

למרות ההפסד למילאנו באתונה, הצהובים מרוצים מההתקדמות במשחקי ההכנה. בלאק: "המשחקים האלה ייתנו לנו הרבה". ג'ייק כהן החמיא לאבדיה, כספי ואייסי בספק לדרבי

צילום: ברני ארדוב

בווידאו: אימון הפתיחה של מכבי תל אביב

מכבי תל אביב סיימה אמש (ראשון) את משחקי ההכנה שלה לקראת עונת 2019/20 עם הפסד 78:69 למילאנו בגמר טורניר ינאקופולוס באתונה. אחרי המשחק חזרו הצהובים לארץ ויערכו היום אימון קל ותדרוך וידאו לקראת המשחק מחר (20:50, ספורט 5) נגד הפועל תל אביב ברבע גמר גביע ווינר. עומרי כספי וקווינסי אייסי, שלא שיחקו בטורניר באתונה, בספק גדול גם למשחק מחר.

בניגוד לתצוגה המרשימה נגד פנאתינייקוס בחצי הגמר בשבת, הפעם פתחה מכבי את המשחק לאט, איפשרה למילאנו לעלות ליתרון דו ספרתי ברבע הראשון, ולמרות קאמבק בראשות סקוטי ווילבקין נכנעה ברבע האחרון.

"אני חושב שזו הייתה חוויה טובה בשבילנו, שיחקנו מול קבוצות ברמה גבוהה מאוד, ניצחנו משחק אחד טוב מאוד נגד קבוצה טובה בבית שלה, ואי אפשר להתעלם מזה", סיכם ג'ייק כהן שקלע אמש 5 נקודות. "נפגשנו מול קבוצה חזקה מאוד היום ועשינו כמה טעויות ברבע האחרון שאפשר לתקן. זו המטרה של הקדם עונה, למצוא את הטעויות שאפשר לתקן אחר כך. בגדול זו חוויה טובה מאוד בשבילנו כקבוצה. פיגרנו במחצית הראשונה והראינו אופי וחזרנו. כולם התחברו ביחד, הרימו את הרמה שלהם".

דני אבדיה, מכבי תל אביב. מתוך האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
ימשיך באותו תפקיד? דני אבדיה/אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של מכבי תל אביב

בנוסף החמיא כהן לדני אבדיה, שסיים עם שבע נקודות וקיבל לא מעט כדורים עם הגב לסל. "דני שיחק לא בעמדה שלו ולדעתי הוא היה נהדר. כקבוצה עשינו עבודה טובה מאוד".

טאריק בלאק, שהסתפק ב-7 נקודות אמש, הוסיף: "זה היה טורניר טוב מאוד. פגשנו קבוצות שאמורות להיות טובות מאוד השנה, והטורניר העלה את הביטחון שלנו ועזר לנו להראות מה אנחנו יכולים לעשות. זה טוב מאוד שכל הקבוצה פה ביחד, חבל שחלק מהשחקנים פצועים, אבל לפחות יכולנו לעשות דברים בסגל מלא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully