וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב המריאה לאתונה: "זה יהיה מבחן אמיתי ליכולות שלנו"

20.9.2019 / 21:15

הצהובים מתכוננים למפגש עם פנאתינייקוס בטורניר ינאקופולוס (ש', 19:00, 5+). קלויארו הפצוע לא הצטרף לנסיעה ובספק גם לגביע ווינר

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בווידאו: מסיבת העיתונאים של מכבי תל אביב

מכבי תל אביב תפגוש מחר (שבת, 19:00, שידור ישיר בספורט 5+) את פנאתינייקוס במסגרת חצי גמר טורניר ינאקופולוס באתונה. הצהובים יצאו היום לאתונה, כששחקן הקבוצה אנג'לו קלויארו נשאר בישראל בשל מתיחה בשריר הירך האחורי. קלויארו בספק גם למשחקי גביע ווינר שיערכו בשבוע הבא.

במכבי יודעים כי המשחק נגד האלופה היוונית, וכן המשחק השני שמחכה לקבוצה בטורניר, נגד מילאנו או פנרבחצ'ה, מהווה עליית מדרגה משמעותית בהכנות לפתיחת עונת היורוליג בעוד פחות משבועיים. "אין מבחינתנו הכנה טובה למשחק נגד חימקי ממה שיהיה לנו השבוע", אמרו בקבוצה, "זה יהיה מבחן אמיתי ליכולות שלנו, ואנחנו מאמינים שהשחקנים ימשיכו להתקדם ממה שראינו בטורניר בצרפת".

עוד לפני המשחקים, תיערך מחר בצהריים מסיבת עיתונאים רשמית של הטורניר בהשתתפות ארבעת הקפטנים של הקבוצות, כולל ג'ון דיברתולומאו ממכבי תל אביב, ונשיא פנאתינייקוס, דימיטיריס ינאקופולוס. במחצית המשחק שלהצהובים ייערך טקס בו יוענק פרס ליו"ר מכבי שמעון מזרחי.

שחקן מכבי תל אביב דני אבדיה. אתר רשמי
הוביל את נבחרת ישראל. דני אבדיה/אתר רשמי

עוד במכבי תל אביב: לצהובים היו שני נציגים ברשימת הכישרונות המבטיחים ביורוליג, שפורסמה באתר הרשמי של המפעל. יובל זוסמן נמצא במקום השני, דני אבדיה במקום החמישי. במקום הראשון נמצא תיאו מלדון הצרפתי בן ה-18 שמשחק בוילרבאן.

"יובל זוסמן כבר הוכיח את ערכו", כך נכתב באתר היורוליג. "הישראלי הוביל את מכבי תל אביב לניצחון חוץ היסטורי מול צסק"א מוסקבה עם 15 נקודות ומאה אחוזי קליעה. יש לו IQ כדורסל גבוה ויודע לקרוא את המשחק היטב כדי לעשות נקודות קלות מתחת לסל. ידיו המהירות, זרועותיו הארוכות וחשיבתו המהירה הופכים אותו לשחקן נהדר שיודע ליצור מכדרור או למסור ברמה גבוהה. השמיים הם הגבול עבור זוסמן, שמקבל את הקרדיט בגיל 21 בלבד".

בנוגע לדני אבדיה (18) שהגיע במקום החמישי נכתב: "אבדיה כבר שיחק במסגרת היורוליג בשנה שעברה והעמיד ממוצעים של 3.9 נקודות ו-50 אחוזים מהשלוש, בשמונה משחקים. אבדיה יכול לשחק במגוון עמדות, תוך ניצול של הגובה, הזריזות והניידות שלו כדי לגרום להגנה לעבוד קשה. השחקן יודע לשלוט היטב בכדור וזה מכשול נוסף עבור כל מגן שיבוא מולו. אבדיה הוא כוכב בישראל אחרי שהוביל את נבחרת העתודה לזכות באליפות אירופה וזכה בתואר ה MVP. העונה הוא hילחם על מקומו ברוטציה, ויראה שמגיעות לו דקות משחק".

שחקן מכבי תל אביב יובל זוסמן. יוסי ציפקיס
כבר הוכיח את ערכו. יובל זוסמן/יוסי ציפקיס

הרשימה המלאה:

1. תיאו מלדון, 18, וילרבאן
2. יובל זוסמן, 21, מכבי תל אביב
3. לאורינס בירוטיס, 22, ז'לגיריס קובנה
4. סטפן פנו, 22, אלבה ברלין
5. דני אבדיה, 18, מכבי תל אביב
6. בוריסה סימאניץ', 21, הכוכב האדום בלגרד
7. אלכסיי פוקוסבסקי, 18, אילימפיאקוס
8. רוקאס יוקובאיטיס, 19, ז'לגיריס קובנה
9. עוסמאן גארובה, 17, ריאל מדריד
10. טאריק ביברוביץ', 18, פנרבחצ'ה

(עדכון ראשון: 14:35)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully