וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנו של אחמד עאבד על הפועל תל אביב: "טריקים בריוניים ומגעילים"

אוהד כהן דיבר בפודקאסט "הפודיום" על ההתנהלות של האדומים שקוממה אותו: "מי שחושב שעאבד רוצה לשבת ביציע ולמצוץ להם את הווריד הוא מטומטם!"

צילום וידאו: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: תומר לוי

בווידאו: מכבי תל אביב ובית"ר ירושלים מתכוננות לגביע הטוטו

אוהד כהן, סוכנו של אחמד עאבד, סיפר היום (ראשון) על השתלשלות העניינים שבסופם הכדורגלן "פוטר" מהפועל תל אביב, וביקר את ההתנהלות של הקבוצה. כזכור, עאבד, שחתם על חוזה לשלוש שנים במדי הפועל תל אביב ביולי 2018, הוזמן לשימוע ובשבוע שעבר פוטר על ידי המועדון.

"זו אחת העבירות הכי קשות מבחינת פיפ"א - termination without cause", אמר כהן, "זה יכול להביא להורדת נקודות ואיסור על פעילות בחלון ההעברות. לגבי עאבד, הוא חתם בהפועל תל אביב למרות שהיו לו הצעות יותר גבוהות פה בארץ, בגלל שזאת הפועל תל אביב. וזה מה שהכי מרגיז. עאבד ויתר על בערך 15 אחוז מהשכר שלו. והפועל תל אביב פשוט - בבוטות, בחוסר תום לב, בטריקים הכי בריוניים ומגעילים שאפשר - החליטו לפרק את זה. והם ישלמו על זה. אין פה שאלה. השאלה היא כמה זמן זה ייקח.

שחקן הפועל תל אביב, אחמד עאבד. יוסי ציפקיס
היו ימים יפים. עאבד/יוסי ציפקיס

"בוא נניח שאני הפועל תל אביב, והחלטתי שאני לא רוצה את עאבד. אפשר להחליט ככה, זה בסדר. הייתי בא אליי (לסוכן) ואומר שזה המצב, לא בא לנו עליו. במקביל, במקום להגיד לעיתונאי הפועל תל אביב שהם רתמו 'תכתשו את עאבד', הייתי אומר להם 'תרימו את עאבד'. שיוציאו בכל יום מכל אימון ידיעה ש'עאבד נראה חד באימונים'. אתה רוצה למכור אותו, להעלות את הנכס שלך. במקום זה הוציאו ארגזים של כותרות, 'כן רוצים, לא רוצים, מאוכזבים, בלה בלה'. ואז אתה מקצץ את האפשרויות שלו למצוא קבוצה אחרת.

"מי שחושב שעאבד רוצה לשבת ביציע של הפועל תל אביב ולמצוץ להם את הווריד הוא מטומטם! מה, אנחנו רוצים לשבת שנה ביציע? עבדנו כמו מטורפים כדי לפתור את הדבר הזה. ובכל פעם שהתקדמנו, הפועל תל אביב פתאום החליטה שהפתרון לא מתאים ולקחה צעד אחורה. הגענו למצב שביומיים האחרון של החלון כבר עמדנו שוב לפתור את זה עם קבוצה אחרת, אבל הבקרה לא אישרה את זה.

"כששמענו על זה בהתחלה המצב לא היה קיצוני, והתחלנו לעבוד. ואז המצב התהפך, הפועל החליטה שהיא כן רוצה אותו אבל התנאים המסוכמים לא מתאימים להם.. 'תוריד מהכסף'. גם על זה קיימנו דיונים. עאבד רצה להישאר בהפועל תל אביב. קשה לווותר על זה. הוא היה מוכן לעשות פשרה כלכלית כדי שזה ייצא לפועל. בהתחלה כשדרשו ממנו לקצץ... אפילו לא התייחסתי. בהצעה הראשונה שקיבלנו, מהעצבים לא עניתי שבוע....

עוד בוואלה!

הסנדלר בועט יחף: הטעויות של מרקו בלבול בהפסד למכבי תל אביב

לכתבה המלאה
View this post on Instagram

מדהים אותי שאנשים מאמינים שעאבד לא הסכים להתפשר או לעבור למועדון אחר והעדיף "למצוץ להפועל ת"א את הדם ולשבת ביציע". זה שאני לא מרבה לדבר בתקשורת, ואין 5 עיתונאים שיודעים על כל מהלך שאני עושה, לא אומר שלא דחפנו הרים כדי שעאבד ישחק השנה. עבדנו קשה מאוד כדי להגיע לפתרון, והסכמנו לשקול אפשרויות שונות לבקשת הפועל ת"א. כשהתקרבנו - הפועל לקחה צעד אחורה, וחזרה בה מפרטים שסוכמו. מספר פעמים. מי שחושב שיש לי שחקנים שיעדיפו לשבת ביציע ולקחת כסף, לא מכיר לא אותי, ולא את השחקנים שלי. ובמיוחד, הוא לא מכיר את עאבד. עאבד עבד כל הקיץ כמו מטורף כדי להבטיח שהעונה תהיה טובה מקודמתה. בקיץ, כשכולם יצאו לחופש, הוא לקח מאמנים אישיים ודחף כמו ילד בן 19 שעולה פעם ראשונה לקבוצה הבוגרת. לא סתם הוא נראה כ"כ טוב בכל מיני הזדמנות שקיבל בקדם עונה, אפילו ש80% מהזמן הוא נודה מהקבוצה ונאלץ למצוא פתרונות יצירתיים לשמור על כושר משחק. כשהפועל טענו שהבעיה היא "שהוא לא גר במרכז" (על אף שאין לו שום התחייבות כזו), הוא הסכים לשכור דירה במרכז. הכל כדי להצליח. לצערי, גם זה לא הספיק להפועל - הם דרשו שגם אשתו והילדים יעברו... כל הסיפור פה מסתכם בבריונות נגד שחקן תחת חוזה, כדי שיוותר עליו. לא מעבר. בסט הערכים שלנו, זה לא עובר. לכל אלו שעומדים בצד - זו סוגיה שנוגעת לכולכם. המאבק של עאבד הוא המאבק של כל שחקן, שיכול יום אחד להתעורר ולגלות שבעיניי הקבוצה שלו - החוזה שלו הוא אוויר. המון תודה לעו"ד אייל אברמוב ולארגון השחקנים, ולאוהדים המדהימים של הפועל שתומכים בו בכל פלטפורמה אפשרית. עאבד, תישאר חזק כמו תמיד אחי, אוהב אותך. כולנו מאחורייך. @ahmadabed07

A post shared by Ohad Cohen (@co.ohad) on

"הבעיה העיקרית היא שתקנון פיפ"א החליט להעניש מועדנים שמתנהלים בצורה הזאת, ברמה שמועדון מקבל סטירה שאחרי זה הוא לא עושה את זה יותר. המוסדות בישראל קצת יותר סלחניים. אם עאבד תובע בפיפ"א, לא רק שהוא מקבל כל שקל, הוא גם יכול לתבוע על עוגמת נפש ובונוסים. אני באופן אישי מאוד כועס על איך שהדבר הזה התפתח.

"בפיפ"א אין דבר כזה. רוצה להתיר חוזה? זה חייב להיות דו צדדי. הם אומרים לו שהוא מפוטר כי הוא גר בנצרת. זו הסיבה לפיטורים! עזוב שבחוזה כתוב שהוא גר בנצרת... בא ארגון השחקנים לשימוע ואמר - 'נמצא לו דירה במרכז. הוא יכול לחזור?'. הפועל ענתה ואמרה 'לא. הוא צריך להעביר את כל המשפחה שלו'".

אייל אברמוב, עורך דינו של עאבד, אמר היום כי הם הגישו תביעה לאכיפת ההסכם ולקבלת הכספים שמגיעים לשחקן, וכן דורשים מהפועל תל אביב פיצוי כספי על נזקים שנגרמו לו לקריירה, עוגמת נפש ועוד בסכום של 150 אלף שקלים. כמו כן הוגשה גם בקשה לסעד זמני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully