וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי בית"ר ירושלים מחו, אופיר קריאף: "כדורגל יפה לא יספיק, צריך חשבון נפש"

16.9.2019 / 22:15

חלקים גדולים של הקהל שרקו בוז במהלך ההפסד להפועל חיפה, רוני לוי הוסיף: "אנחנו במצב לא נעים, יש משא ומתן עם כמה שחקנים"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בחלומות הגרועים ביותר שלה, ספק אם בית"ר ירושלים האמינה שתמצא את עצמה עם נקודה אחת בלבד בתום שלושת המחזורים הראשונים בליגת העל. הצהובים-שחורים המשיכו לאכזב גם הערב (שני), כשהפסידו בטדי 2:0 להפועל חיפה וראו כיצד מפלס הלחץ הולך ומטפס. האוהדים הגיבו בשריקות בוז, והיו גם כאלה שנטשו את המשחק כבר בדקה ה-79, עם שערו של גידי קאניוק. שי קונסטנטין כבש ראשון (13), אך לא לשער הנכון, לצערו הרב. בשבוע הבא תקווה בית"ר להשיג קצת אוויר לנשימה כשתצא לקרית שמונה.

"ממש לא ככה תכננו לפתוח את העונה וממש לא ככה תכננו להיראות הערב", הודה רוני לוי. "נכנסו לא טוב למשחק, נגררנו למשחק של הפועל חיפה והיינו חשופים למתפרצות ובאחת מהן ספגנו שער עצמי מיותר. אחר כך איבדנו סבלנות ובכל המשחק רדפנו אחריהם. ברגעים הטובים שלנו לא השכלנו להבקיע והיינו חשופים מאחור. אחת הטענות שלי לשחקנים במחצית זה לתת יותר אגרסיביות ולהילחם, חסר לנו משהו בעניין הזה. אצטרך לעשות את שיעורי הבית שלי, יש לי כבר את המסקנות של מה צריך לשנות. כשאתה לא טוב בזה, גם אם תהיה טקטית בסדר וטוב עם הכדור, זה לא שווה כלום".

המאמן הסתכל קדימה והוסיף: "אנחנו במשא ומתן עם כמה שחקנים, נקווה שנצליח למצוא פיתרון. הקהל מאוכזב ומתלונן בצדק, לפעמים החכמה היא לדעת להתמודד עם מצבים קשים, ואנחנו במצב לא נעים".

שחקני בית"ר ירושלים. קובי אליהו
לא לזה הם פיללו. שחקני בית"ר/קובי אליהו

אופיר קריאף נראה מתוסכל מאוד בסיום. "אי אפשר להסביר את ההפסד הזה", אמר. "היה לנו שבועיים להתכונן, היינו מוכנים לכל תסריט אבל היה חסר לנו את הפס האחרון, את הכדור לגול, אנחנו צריכים יותר תאקלים, להיות יותר רעים. אנחנו יותר מדי רכים. צריך להבין שכדורגל יפה לא יספיק לליגה, כי כל קבוצה תסגור אותנו ותשחק איתנו אגרסיבי. אנחנו צריכים לעשות חשבון נפש, כל אחד ואחד מהשחקנים, ואני מקווה מאוד שנתעורר על עצמנו. היו לנו ציפיות אחרות אבל העונה עוד ארוכה, אני מקווה שמול קרית שמונה נראה קבוצה יותר מחויבת, אכפתית ורצינית. יש לחץ. רק אנחנו השחקנים אשמים".

עוד בוואלה!

ליגת העל: הפועל חיפה ניצחה 0:2 את בית"ר ירושלים בטדי

לכתבה המלאה
רוני לוי מאמן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
מפלס הלחץ עולה. רוני לוי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully