וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב בודקת את האפשרות להחזיר את טל בן חיים החלוץ

16.9.2019 / 12:43

רגע לפני סגירת חלון ההעברות ביום רביעי, הצהובים ינסו לשאול את שחקנם לשעבר מספרטה פראג, אם קבוצתו הצ'כית תסכים להשתתף בעלות שכרו - מעל מיליון יורו לעונה

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בווידאו: התגובות לניצחון של מכבי תל אביב על הפועל כפר סבא

מכבי תל אביב בודקת את האפשרות להחזיר אליה לעונה הקרובה את טל בן חיים. רגע לפני שחלון ההעברות יסגר בליגת העל ביום רביעי הקרוב, מנסה מכבי תל אביב להתחזק בשחקן התקפה ישראלי גם כדי להכניס קצת רעננות לסגל שצריך זריקת מרץ נוכח המשחקים המנומנמים של מכבי תל אביב עד כה. במכבי תל אביב בודקים את היתכנות העסקה ובמידה שהשאלה שכזו לא תהיה כרוכה בעלות כספית גבוהה במיוחד, ינסו במכבי תל אביב להרים את העסקה.

יש לציין כי שכרו של בן חיים בספרטה פראג הוא מעל מיליון יורו נטו לעונה, סכום שמכבי תל אביב אפילו לא תתחיל לדון בו אבל אם הצ'כים ישתתפו בחוזה, יהיה בסיס לנסות ולסגור את הפרטים. יחד עם זה מדובר בפרק זמן מאוד קצר שנותר לסיום החלון וההסטוריה כבר לימדה שמכבי תל אביב פועלת בקצב משלה ולכן עוד צריך לראות אם המסלול יוביל לעסקה.

שחקן מכבי תל אביב טל בן חיים החלוץ. ברני ארדוב
קאמבק לצהוב? טל בן חיים/ברני ארדוב

כזכור נרכש בן חיים לפני כשנתיים ממכבי תל אביב ואחרי עונה ראשונה מאוד פושרת בספרטה פראג, הוא נפצע בצורה קשה בברכו ולא שיחק לאורך כל העונה שעברה. לפני מספר שבועות הוא חזר לפעילות מלאה אך טרם ערך הופעת בכורה בליגה הצ'כית. לפני שבועיים כבש צמד ובישל במשחק החזרה שלו. זה היה במדי קבוצת המילואים מול הוסטון מהליגה השלישית.

בן חיים העיד כי למרות שחווה שנתיים מורכבות בחו"ל, הוא נהנה ולא מצטער על המעבר שעשה אבל בקרבת מכבי תל אביב טוענים כי הוא לא יתנגד לעבור עונת חזרה לכדורגל אחרי פציעה קשה במועדון שבו עשה את הפריצה הגדולה שלו וקטף תארים רבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully